• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw lid Donovan

Donovan

Detailing guru
27 okt 2019
197
135
Hallo allemaal!

Graag wou ik mij voorstellen aangezien ik nieuw ben op het forum.
Even kort over mijzelf.
Mijn naam is Donovan en ik ben 23 lentes jong. De passie voor detailing heeft zich afgelopen jaren langzamerhand opgebouwd. Ik begon met het wassen met een spons en wat afwasmiddel en heb uiteindelijk mijn schuur aardig volstaan met wat detailing producten. Ik ben 2 jaar geleden in de wereld van het polijsten en Glascoatings gedoken. Ik heb toen mijn oude auto voorzien van een Coating van CarPro. Ik vond de beading en sheeting echt geweldig & de glans was machtig mooi. Helaas knalde een taxibusje op mijn auto en was hij total loss verklaard.

20180624-200554.jpg


Augustus 2018 kocht ik deze rode clio:

20180901-194029.jpg


De Clio was een oude leaseauto geweest en had heel wat wasstraten gezien in zijn korte leven. De lak was voorzien van de nodige krasjes. Aangezien ik toen geen tijd had heb ik de auto alleen onderhouden met wekelijks wassen en een wax van Meguiars.
Ik heb eigenlijk de auto nooit goed aangepakt tot een aantal weken geleden. Ik heb de lak volledig gepolijst en voorzien van Gyeon Mohs + Cancoat. Wat is die coating geweldig om aan te brengen zeg! Ook de Rouge Flamme (rood) van de auto komt goed tot zijn recht met de coating. De beading en sheeting.... echt wouw gewoon.

Na het polijsten:

123928_IMG_20190825_114847.jpg


Een setje nieuwe velgen later staat de auto er momenteel zo bij.
IMG_20200920_142142.jpg


Ik rij elke dag 120km met de auto, dus de coating gaat aardig wat voor zijn kiezen krijgen komende maanden. Ik hoop flink wat te kunnen leren op het forum. En wil binnenkort een polijstcursus gaan volgen bij CarClean. Ik heb vooral veel geleerd van YouTube, maar wil toch even kijken of ik het echt wel goed doe haha.

Groetjes!
 
Laatst bewerkt:
Welkom oude Peugeot rijder
Ik ken je van Peugeot-Meeting.
Je had na de 207 toch een 308 gekocht?
Wat grappig! haha. Klopt ik had inderdaad 1-2 weken een 308 met de beruchte THP motor. Geweldige auto maar zo ontzettend veel problemen gehad in week 1 dat de garage de auto weer heeft terug gekocht van mij. Ik stond 3x stil langs de snelweg, en dat is geen pretje haha.

Clio'tje geen problemen gehad na inmiddels bijna 60.000km.

Welkom op het forum, Donovan.
Dankjewel! Leuke avatar trouwens! haha