• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Bezine in de koffer uitgelopen

De extractor komt er inderdaad zo wie zo aan te pas, in het ergste geval demonteren en afstomen.
Zelf probeer ik steeds de hoeveelheid water die nodig is om te reinigen tot een minimum te beperken.
Anderen mogen steeds hun know-how met me delen :) !
 
Ik zou voorzichtig zijn met het opzuigen van vluchtige stoffen. De meeste motoren hebben koolborstels en die hebben de eigenschap dat ze nog wel eens willen vonken....:cool::D;)
 
  • Leuk
Reactions: Dutch Vertigo
Ik zou voorzichtig zijn met het opzuigen van vluchtige stoffen. De meeste motoren hebben koolborstels en die hebben de eigenschap dat ze nog wel eens willen vonken....:cool::D;)

Vluchtige stoffen zegt niets, bijvoorbeeld parfum is ook vluchtig, maar beperkt brandbaar. Ik denk dat je brandbare stoffen bedoelde. ;)
 
  • Leuk
Reactions: Viffer en Altos
@Rippie ,Een klein mistypsel van de topic starter in 2012 denk ik zo :p
Ondertussen de zetels goed geïnjecteerd gehad met apc van auto finesse, alles met de extractor opgezogen, vervolgens ingespoten met poorboys upholstery & carpetcleaner, even laten intrekken en weer met de extractor uitgezogen. De geur is nu weg of gemaskeerd, tijd zal dit wel uitwijzen.
Helaas had ik niet zoveel tijd om voor de volle 100% te gaan. Anders had ik de achterbank eruit gehaald, en met een ander product te werk gegaan. Indien de geur er alsnog doorkomt zal het bij de werkwijze blijven die ik eerst in gedachten had. Afstomen ic.m. miramet 10.
 
  • Leuk
Reactions: Rippie