• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Verdien Poetspunten met het plaatsen van productreviews op onze site!

Ziet er goed uit Tim! Echter als je op een product overzichtspagina op bijv. De “6 beoordelingen” link klikt dan verwacht je bij de reviews uit te komen. Deze link verwijst nu gewoon naar de bovenkant van de product pagina. Dat kan anders
 
  • Verbluft
Reactions: Tim
Ziet er goed uit Tim! Echter als je op een product overzichtspagina op bijv. De “6 beoordelingen” link klikt dan verwacht je bij de reviews uit te komen. Deze link verwijst nu gewoon naar de bovenkant van de product pagina. Dat kan anders
Sterker nog, dat moet anders = bug. Goed gevonden, pakken we op!
 
  • Leuk
Reactions: johnwoo
@Tim twee kleine ‘punten’:

1. Ik zie voor sommige aankopen punten toegevoegd worden en voor andere niet, is dit een bug?
2. In reviews worden woorden afgebroken (iig als je op iOS de site bekijkt)
 
Ziet er goed uit Tim! Echter als je op een product overzichtspagina op bijv. De “6 beoordelingen” link klikt dan verwacht je bij de reviews uit te komen. Deze link verwijst nu gewoon naar de bovenkant van de product pagina. Dat kan anders
Zou opgelost moeten zijn nu.
Als je bij een review klikt op: 'Lees meer' dan komt de rest van de tekst er niet te staan.
Ook opgelost.
@Tim twee kleine ‘punten’:

1. Ik zie voor sommige aankopen punten toegevoegd worden en voor andere niet, is dit een bug?
2. In reviews worden woorden afgebroken (iig als je op iOS de site bekijkt)
1) Ik hoop het niet. Orders onder de € 50 krijgen geen punten
2) Is opgelost.
 
  • Leuk
Reactions: johnwoo
Waar kan je je punten terugvinden eigenlijk? Ik heb deze week een bestelling gedaan van iets van 155 euro, maar heb als vanouds een presentje erbij gekregen. Wil dat zat zeggen dat het puntensysteem nog niet helemaal in werking is? Want het is denk ik niet de bedoeling dat je en een presentje krijgt en punten krijgt.
 
@tamer de spaarpunten zie ik alleen terug op de desktop versie in het accountoverzicht. Op de telefoon zie ik dit niet. Linkerkolom: spaarpunten en spaarpuntengeschiedenis.

Ik kreeg afgelopen week tevens spaarpunten als ook een presentje.
 

Bijlagen

  • A03F3462-4B36-4404-8726-C923A992AD98.jpeg
    A03F3462-4B36-4404-8726-C923A992AD98.jpeg
    163,7 KB · Weergaven: 0
  • Leuk
Reactions: Tim en tamer
Na melding "dat de review meer dan 150 tekens moet bevatten" blijft de pagina hangen (kan niet plaatsen)

NB ik heb wel Ghostery aan staan
 
Weet iemand of je de spaarpunten al kunt toepassen bij een bestelling? Ik wil nu een bestelling plaatsen en hier mijn opgespaarde punten gebruiken, maar ik kan ze niet toevoegen aan de bestelling.