• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Beschadiging bestuurderszetel

Mustang13

Detailing trainee
9 apr 2019
8
25
Ik merk sinds kort beschadiging aan de zetelbekleding van mijn wagen (zie fotos), en vraag me af of hier iets aan te doen is met producten.

Ter info, ik gebruik de wagen enkel in de lente en zomer maanden en hij staat zelden in de zon geparkeerd. Ik merkte het na ik hem terug begon te gebruiken deze maand. Tijdens de winter maanden staat hij binnen. Dit is ook enkel op de bestuurderszetel.

Alvast bedankt bij voorbaat voor jullie hulp
IMG_20200511_123902.jpg



IMG_20200511_123900.jpg
 
Helaas, ik vrees dat dit met 'middeltjes' niet te verhelpen is...
Er zijn hele mooie setjes om het leer opnieuw te verven. Ik denk dat dat de enige optie is. Er zijn hier op het forum vast mensen die je precies kunnen vertellen waar je wel en waar je niet moet zijn..
 
  • Leuk
Reactions: opelmark
ik dacht er net aan dat ik niet zeker ben of het wel echt leer is. Het zwarte deel bovenaan is zeker echt leer en daar geen beschadiging te merken. op dat deel komt wel minder druk (is niet het zitvlak)
 
Nou, bij europese auto's wordt bijna nooit meer vinyl gebruikt, usa wel, vandaar mijn toevoeging.
 
  • Leuk
Reactions: Brad