• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Moeilijk bereikbare plaatsen

Wilvrol

Detailing rookie
25 jun 2020
4
15
Boxmeer
Heeft iemand een tip hoe je de moeilijk bereikbare plekken kunt schoonmaken? Ik bedoel bv de lak bij en voorbij de scharnieren van de voorportieren. Met mijn handen kom ik er niet bij en t wordt er toch aardig vuil. Ben benieuwd of daar handige hulpmiddelen voor zijn.
 
Zat ook nog te denken; "Huh, daar kun je toch wel vrij makkelijk bij komen, bij de scharnieren?"

Misschien zit het bij jou anders, op wat voor een manier dan ook. We hebben het gewoon over de sponning wanneer je de deur open doet en je op de scharnieren kijkt, toch?
 
ik gebruik ook wel eens een plastic spatel icm met een microvezeldoek welke ik hier omheen wikkel. Zo kan ik het bereik net iets meer vergroten. APC of een andere reiniger als aanvulling om het proces te versnellen.
 
  • Leuk
Reactions: Wilvrol
@Wilvrol met kwasten en APC ( ik gebruikte 1:10 gemengd ) kom je een heel eind.

En niemand valt jou aan hoor, een "domme" vraag wordt hier altijd beantwoord... Niemand die jou hierop aanvalt.
En als jij het forum doorspit, zal jij zien dat @Quantoxx een van de leden is die altijd wel reageert op vragen van mede forum leden, " dom" of niet "dom" , met een passend antwoord.
 
  • Leuk
Reactions: Wilvrol