• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen Peter, BMW E46 328iTouring

PeterM

Detailing trainee
20 sep 2020
37
40
's-Hertogenbosch
Goedemiddag, Ik ben Peter, woon in Den Bosch en hou van alles wat strak, schoon en mooi is. Mijn auto heb ik nu 17 jaar en deze zomer heb ik hem voor de eerste keer heel gedetailleerd schoongemaakt met professionele middelen. Ook het interieur, de motorruimte, de wielen inclusief de wielkasten. Het exterieur met clay, compound, polish en wax behandeld. Ik ben nu bezig steenslagschade op de motorkap te herstellen. Liever putje voor putje aanstippen dan overspuiten met kleurverschil als gevolg.

Ik heb dat alles gedaan in een garagebox waarover ik toevallig een maand kon beschikken.
Ik heb een vraag voor liefhebbers in den Bosch e.o. die samen met mij een garage zouden willen huren en inrichten voor gezamenlijk gebruik. Ik heb al gezocht naar een DHZ garage om af en toe te huren. Helaas is die er niet in mijn omgeving en al was dat wel zo, dan nog is het maar de vraag of die zich goed leent voor ons werk. Denk aan verlichting en een stofvrije schone ruimte.
Daarom bij deze de oproep aan forumleden in den Bosch e.o. om zich te melden als zij interesse hebben om een aandeel te nemen in een gezamenlijk te gebruiken garage.
Het idee is om samen te huren, samen in te richten met poetsbrug, verlichting, verwarming, compressor. De poetsmiddelen en handgereedschappen brengt ieder zelf mee wanneer hij of zij de ruimte gebruikt. Als initiatiefnemer behoud ik me wel het recht voor mensen te weigeren, die zich niet houden aan een nog op te stellen reglement.
Heb je interesse, een ander idee of wil je meer weten? Laat het me weten. Hier op het forum, of per e-mail naar ppeterdeman@gmail.com
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: schaef en PA27506
Sinds vorig jaar rijd ik in een F34 (3 GT), deze is aangekocht bij BMW in Lommel (BE), heb vroeger nog met een e46 318ci en een e39 520d gereden. Na de eerste BMW, helemaal verkocht.
Ja, dat verwondert me niet. Ik rijd 3serie, 6 cylinders vanaf 1992 en zou niet anders willen: compact, veel kracht en scherp sturend
 
  • Leuk
Reactions: AndyVR
Ik rijd al 3 serie, 6 cylinder vanaf 1992 en wil niet anders meer
6 cil in lijn zijn aan het uitsterven. Heb deze in 2014 overgenomen. En rijd er alleen in de zomer mee als dat mogelijk is. Ja rijdt super en heb er vorig jaar mooie rit naar Italië Oostenrijk Zwitserland Frankrijk mee gemaakt. Als dally niet te doen natuurlijk. Maar e46 blijft tijdloos vind ik.
 
Ja, helemaal eens. Goed dat je hem "voor erbij" kunt gebruiken. Dan schrijf je niet meer af, mits goed onderhouden. Maar dan kun je er, mits je handig bent, er ook zelf veel aan doen.
 
Ja, helemaal eens. Goed dat je hem "voor erbij" kunt gebruiken. Dan schrijf je niet meer af, mits goed onderhouden. Maar dan kun je er, mits je handig bent, er ook zelf veel aan doen.

Ja dat ook zo. Doe ook alles zelf. Vroeger zelf bij Opel en Bmw gewerkt dus dat moet lukken.
 
  • Leuk
Reactions: PeterM