• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Uit de Bloembollenstreek

Martin Philippo

Detailing guru
1 aug 2019
658
135
Mag ik mezelf even voorstellen?
Mijn werkelijke naam is Martin. Omdat mijn broertje hier actief is onder de naam Black Barcchetta doe ik Bluesaab. Mijn zomers vervoermiddel is dus ook een blauwe Saab, een 1996 900 ng cabriolet. De winterwagen is een donkergroene Jaguar X-type uit 2001.
Wassen en poetsen is vooral een zaterdaghobby, ik doe dat niet voor anderen, hooguit voor een vriend, bekende of buurvrouw. Lekker knudderen met een hogedrukspuitje en een emmer sop en daarna genieten van de glans en gladde lak. Heerlijk!
 

Bijlagen

  • IMG_1949.jpg
    IMG_1949.jpg
    431,1 KB · Weergaven: 181
Daar lijkt het inderdaad op :) Geen probleem, ik heet eigenlijk al jaren zo. Ik heb ook helemaal geen idee hoe die profielfoto er bij is gekomen, zijn dat de alomvattende kracht van Google en Facebook? :eek:
 
Daar lijkt het inderdaad op :) Geen probleem, ik heet eigenlijk al jaren zo. Ik heb ook helemaal geen idee hoe die profielfoto er bij is gekomen, zijn dat de alomvattende kracht van Google en Facebook? :eek:
Hartelijk welkom. Leuk dat je ook aangemeld bent.

M.b.t. het aangemeld zijn onder je echte naam (geen schande) en het feit dat je niet weet hoe die foto daar is gekomen.
Drank maakt meer kapot dan je lief is:joy::joy:

P.S. Ik weet dat een Moderator je forum-naam kan aanpassen als je dat wenst, zodat het toch wordt zoals je wilt.
 
  • Grappig
Reactions: AndyVR
Hey Martin.

Veel plezier hier op het Carclean forum. Toch wel fijn om af en toe nog een Sabrio te zien.
 
Dank voor het welkom allemaal
Hartelijk welkom. Leuk dat je ook aangemeld bent.

M.b.t. het aangemeld zijn onder je echte naam (geen schande) en het feit dat je niet weet hoe die foto daar is gekomen.
Drank maakt meer kapot dan je lief is:joy::joy:

P.S. Ik weet dat een Moderator je forum-naam kan aanpassen als je dat wenst, zodat het toch wordt zoals je wilt.
Ik weet heel zeker dat het niet de drank was :p hoewel ik zeer zeker niet spuug in een glaasje whisky. De naam mag best zo blijven joh, ik heet tenslotte ook gewoon zo. Lekker simpel :)
 
Is niet waar hoor, van die naam. Hij heet al sinds zijn jeugd Bluesaab. Niemand weet waarom. Ik heb ook nog een broer die Brownspitfire heet( die heeft heel lang gezocht naar een vrouw met een bruine Triumph), en een zus (met een leaseauto). En van lieverlee heeft hij er toen maar een gekocht, zodat het tenminste ergens op sloeg. Dat Martin heeft hij er later zelf bij verzonnen, anders vind je nooit een baan. Je wilt niet weten hoe blij ik was, toen in 1995 Fiat met dit model uitkwam, want die Ferrari had ik nooit kunnen betalen.
 
Welkom!

je naam komt me bekend voor van de BNR Petrolheads podcast, klopt dat?
De heren presentatoren hebben je naam al vaak langs laten komen iig.
Leuk om zo met je broer om een forum te zitten met een gelijke hobby.