• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Roy's Audi A1 (2.0)

Afgelopen tijd flink geïnvesteerd in de A1, Zo zijn alle kleine deukjes verwijderd die er bij aankoop inzaten en zijn de spoiler en alle 4 de velgen opnieuw gespoten. Net als mijn vorige Audi wilde ik deze ook weer subtiel laten verlagen (Vind ik de look van de auto zo ten goede komen) dit is allemaal netjes uitgevoerd maar om dan toch weer even dat nieuw te ervaren mezelf ook maar even teruggetrokken en de Audi een waardige opfrisbeurt gegeven.

- Gewassen
- Gekleid met de Claypad
- Gepolijst
- Wax
- Smartwax Rimwax
- Bandenglans

IMG_7194.jpg

IMG_7195.jpg

IMG_7197.jpg


IMG_7198.jpg
IMG_7177.jpg
 
Hoe bevalt die claypad @RoyBa?
Het autobedrijf waar ik werk gebruikt ook alles van dat merk. Die claypad heb ik nog links laten liggen, klei nog met het handje........rest vd spullen werken ook naar tevredenheid.
 
  • Leuk
Reactions: RoyBa
@Stefan O Dit beviel mij heel goed.. echter in het bezit van de Clay bar & Clay doek maar dit werkt wel lekker vlot ik vind het aanrader. Alhoewel ik moet toegeven dat het gevoel met kleien wel weg is normaal voel je het gladder worden met wrijving dat voel je met de Poetsmachine een stuk minder tot niet:D
 
  • Leuk
Reactions: Stefan O