• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Lak na spotrepair

MEasterEgg

Detailing rookie
29 jul 2021
1
2
Ik heb zojuist mijn auto opgehaald voor een spotrepair, ik heb een vervelend putje laten verwijderen. Nu kreeg ik mijn auto terug maar vind het resultaat nogal dubieus. Volgens de spuiter verdwijnt dit in de komende weken maar ik heb er niet echt vertrouwen in. Gaat onderstaande nog verdwijnen of moet ik toch terug? Het lijkt allemaal wat rimpelig.

EDIT: Misschien goed om te weten dit is niet door een beunhaas gedaan maar door een bedrijf die ook bij Focwa is aangesloten.

 
Laatst bewerkt:
Een mail aan wagen, man man, ik ging er morgen meteen weer naar toe!
Kun je toch zo zien dat het nergens op lijkt!
 
Zoals @Daantje zegt gok ik ook op plamuur welke een open structuur heeft achter gelaten ervaar het zelf ook wel eens met me schilderwerk. Maar wat het precies is maakt niet uit weet wel zeker dat dit niet na 2 weken zo maar weg trekt. Succes in ieder geval met de afwikkeling. Gr
 
Dit gaat never nooit wegtrekken hoor :joy:, wat een mop van die garagist...

Of het zijn silicone (visogen), door slechte ontvetting of het zijn putjes in plamuur, om nog niks te zeggen over de glans, of het ontbreken ervan, lijkt wel spuitbus werk... Ik heb geen idee hoe de schade voorheen was en kan dus niet met zekerheid zeggen wat ze zouden kunnen gedaan hebben.
Maar het is een heel slechte herstelling, dat staat vast.
Op een carrosserie herstelling heb je vaak enkele jaren garantie, zeker als ze zijn aangesloten bij een bepaalde erkenner. Terug gaan naar de garage, weigeren ze er iets aan te doen, een expert aanstellen via jouw verzekering. (dat is een optie die in België kan, geen idee als dit voor Nederland gelijkaardig is?)

In ieder geval, je hebt alle recht om niet akkoord te zijn, succes ermee.
 
Prutser inderdaad! Zorgen dat je het ook nog even via mail bevestigd voor dossier opbouw en bewijsvoering. Eigenlijk alle communicatie altijd bevestigen via mail. Voelt misschien een beetje teveel van het goede maar later heb je er veel aan. Sowieso doe ik dat altijd ook bij normale zaken zodat je weet dat je met elkaar op 1 lijn ligt. Heel normaal in mijn optiek. En nee dat is niet omdat je argwanend bent naar klant/relatie/contact etc.