• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hi, SteelGreyKodi hier

SteelGreyKodi

Detailing trainee
6 mrt 2026
72
45
Carclean, daar kwam ik ergens in 2006/2007 voor het eerst. Vast klant, aardige verzameling spullen en na jaren door legio onzinnige gebeurtenissen het detailen lange tijd links laten liggen. Sinds kort een nieuwe auto (Steel Grey Kodiaq Sportline) en besloten dat het weer tijd werd voor wat ontspanning in de vorm van detailing. In het dagelijks leven bezig met cybersecurity en hacking, 100% nerd en gek op auto’s :-)

Afgelopen maand weer van alles ingeslagen, paar bezoekjes aan Vincenth en Johan en nu maar weer een account aangemaakt.

Gisteren bracht ik een bestelling terug die ik teveel had gekregen, kreeg een leuk kadotje als bedankje en realiseerde mij hoe knap het voor een bedrijf is om klantvriendelijkheid en service op deze manier te leveren sinds mijn eerste kennismaking tot nu. Dus dikke duim voor het CC team.

Bijlagen

• IMG_3339.webp
    IMG_3339.webp
    188,8 KB · Weergaven: 92
  • IMG_4577.webp
    IMG_4577.webp
    230,7 KB · Weergaven: 93
  • IMG_4583.webp
    IMG_4583.webp
    125,3 KB · Weergaven: 98
Laatst bewerkt:
Welkom en veel leesplezier, leuk dat je dit weer oppakt en je deze hele mooie Kodiaq netjes bij gaat houden.

Heerlijk vandaag Kodi vertroeteld met Monello lavare, Gyeon Glass, Monello Matte Opaco en als kers op de taart de banden met Stjärnagloss Gummi.

Als ze eindelijk de benodigde naafkapjes en slotboutkapjes hebben, dan gaan de aero covers eraf en komt de Wheel sealant om de hoek kijken :cool:

Bijlagen

• IMG_3370.webp
    IMG_3370.webp
    320,9 KB · Weergaven: 42
  • IMG_3369.webp
    IMG_3369.webp
    281,4 KB · Weergaven: 42
  • IMG_3367.webp
    IMG_3367.webp
    344,1 KB · Weergaven: 46
Vandaag eindelijk de aero-kappen van de velgen kunnen halen, morgen eindelijk de velgen goed wassen. Zonde dat de mooie velgen afgedekt werden door plastic kappen :/

Bijlagen

• IMG_3447.webp
    IMG_3447.webp
    345,6 KB · Weergaven: 49
Carclean, daar kwam ik ergens in 2006/2007 voor het eerst. Vast klant, aardige verzameling spullen en na jaren door legio onzinnige gebeurtenissen het detailen lange tijd links laten liggen. Sinds kort een nieuwe auto (Steel Grey Kodiaq Sportline) en besloten dat het weer tijd werd voor wat ontspanning in de vorm van detailing. In het dagelijks leven bezig met cybersecurity en hacking, 100% nerd en gek op auto’s :-)

Afgelopen maand weer van alles ingeslagen, paar bezoekjes aan Vincenth en Johan en nu maar weer een account aangemaakt.

Gisteren bracht ik een bestelling terug die ik teveel had gekregen, kreeg een leuk kadotje als bedankje en realiseerde mij hoe knap het voor een bedrijf is om klantvriendelijkheid en service op deze manier te leveren sinds mijn eerste kennismaking tot nu. Dus dikke duim voor het CC team.
Welkom en mooie auto. Met deze kleur kun je jezelf lekker uitleven.

• Leuk
Reacties: SteelGreyKodi