Carclean, daar kwam ik ergens in 2006/2007 voor het eerst. Vast klant, aardige verzameling spullen en na jaren door legio onzinnige gebeurtenissen het detailen lange tijd links laten liggen. Sinds kort een nieuwe auto (Steel Grey Kodiaq Sportline) en besloten dat het weer tijd werd voor wat ontspanning in de vorm van detailing. In het dagelijks leven bezig met cybersecurity en hacking, 100% nerd en gek op auto’s 
Afgelopen maand weer van alles ingeslagen, paar bezoekjes aan Vincenth en Johan en nu maar weer een account aangemaakt.
Gisteren bracht ik een bestelling terug die ik teveel had gekregen, kreeg een leuk kadotje als bedankje en realiseerde mij hoe knap het voor een bedrijf is om klantvriendelijkheid en service op deze manier te leveren sinds mijn eerste kennismaking tot nu. Dus dikke duim voor het CC team.
Afgelopen maand weer van alles ingeslagen, paar bezoekjes aan Vincenth en Johan en nu maar weer een account aangemaakt.
Gisteren bracht ik een bestelling terug die ik teveel had gekregen, kreeg een leuk kadotje als bedankje en realiseerde mij hoe knap het voor een bedrijf is om klantvriendelijkheid en service op deze manier te leveren sinds mijn eerste kennismaking tot nu. Dus dikke duim voor het CC team.
Bijlagen
Laatst bewerkt: