• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

20 jaar, beginner, Fiat stilo 2.4 abarth zwart

Wesel46

Detailing trainee
31 jan 2017
5
35
28
ijsselmuiden
goedenavond allen,

zit al een tijdje dit forum te bestuderen en sinds kort ook met deze hobby begonnen.
al diverse producten aangeschaft onder andere een DAP via CC natuurlijk , (kan alleen nooit genoeg) #verslavingtepakken

heb helaas nog geen foto`s gemaakt vergeet dat altijd...

afgelopen weekend wel wat anders moois aangeschaft om het werk wat te makkelijker te maken, zie foto

ik zal waarschijnlijk nog vaker verschijnen met vragen etc, en natuurlijk zal ik ook mijn bevindingen plaatsen van producten etc, zodat ook een ander hier wat aan heeft.
ben momenteel rond den haag aan het werk dus binnenkort even langs de cc winkel, vind het fijner om producten te zien in het echt dan alleen op internet weet niet waarom haha

nou genoeg gezegd spreek jullie
 

Bijlagen

  • thumbnail_IMG_3878.jpg
    thumbnail_IMG_3878.jpg
    67,5 KB · Weergaven: 283
Welkom Wesel46!
Veel detail plezier, en veel plezier hier op het forum! Welkom bij de club. ;)
Mooie aanschaf hoor, een brug! Daar ga je vast ook heel veel plezier van hebben. :p
 
  • Leuk
Reactions: Wesel46
afgelopen weekend wel wat anders moois aangeschaft om het werk wat te makkelijker te maken, zie foto

Welkom op ons forum.
Toen ik begon met detailen, was mijn eerste aanschaf een fles vloeibare was en 3 microvezeldoeken. Jij begint dus met een DAP en een mobiele brug!? Dat belooft! ;)

Kan je iets meer vertellen over die brug? Waar aangeschaft? Hefvermogen? (Evt. prijs?)
Telkens als ik met mijn verrijdbaar werkstoeltje rond de wagen aan het rijden ben om te polijsten, hunker ik naar zo'n hulpmiddel. :pensive:

Veel plezier met het detailen. En niet vergeten om de volgende keer foto's te nemen. :rolleyes:
 
  • Leuk
Reactions: Wesel46 en Jerome