• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Producten niet in voorraad

@Nuttiez
Nee die hebben ze niet en krijgen ze ook niet meer. Is al keer door Carclean op het forum toegelicht waarom ze die niet meer verkopen. Te weinig winstmarge en het kost teveel ruimte in het magazijn.

Edit zie ook antwoord hierboven
 
Komt de Tuf Shine - Tire Cleaner nog een keer op vaarraad. Gezocht op het forum, maar kon geen actuele status van het product vinden. Tnx alvast.
 
De Monello faro + accu... wanneer komt die weer op voorraad? Anders bestel ik lampje en accu gewoon los.
 
@Tim bedankt! Dan bekijk ik even of ik los bestel of mijn ledlenser nog een tijdje gebruik/ vervang voor een andere ledlenser.
 
Is er al iets te zeggen wanneer de EZ brushes weer binnen komen? Ik gebruik zo'n ding met veel plezier en nu willen een aantal vrienden er ook een, maar zijn al een tijdje niet op voorraad helaas...
 
De Monello foamlance is EIN-DE-LIJK weer binnen en is vanaf vanmiddag dan ook weer te bestellen op onze website!
 
  • Leuk
Reactions: RbL