Als het goed is zouden die al binnen moeten zijn? @DibbuzWanneer komen de maatbekertjes weer op voorraad ?
Deze zijn besteld en komen volgens mij met een week of 4 binnen.
Als het goed is zouden die al binnen moeten zijn? @DibbuzWanneer komen de maatbekertjes weer op voorraad ?
Deze zijn besteld en komen volgens mij met een week of 4 binnen.
Voor dat geld koop je een huist-tuin-en-keuken compressor, die meer mogelijkheden biedt (maar waarvoor je wel de ruimte moet hebben).
Klopt, in een beetje wasstraat hangt ook een perslucht haspel...Je kan ook door de wasstraat rijden. Ben je zo klaar
Een compressor heeft een veel te harde en compacte luchtstraal. Bovendien is die lucht koud en bij te lang gebruik achtereen komt er vocht mee.Voor dat geld koop je een huist-tuin-en-keuken compressor, die meer mogelijkheden biedt (maar waarvoor je wel de ruimte moet hebben).
Zending is als het goed is onderweg. @DibbuzWanneer is deze weer op voorraad https://www.carclean.com/nl/product/Metropolitan/Air_Force_Blaster_Sidekick_1_3HP_101760?o=srAir ik hoop snel anders moet ik vreemd gaan .
Vergeet ook niet dat er soms van die olie mee komt. Plus de sidekick zuigt lucht aan door een filter kan er nooit troep gezandstraald worden tegen je autoEen compressor heeft een veel te harde en compacte luchtstraal. Bovendien is die lucht koud en bij te lang gebruik achtereen komt er vocht mee.
Een sidekick heeft een bredere luchtstroom, een zachte rubberen voorkant en de lucht warmt op. Het werkt vele malen beter.
Dankjewel, wanneer er een indicatie is hoor ik het graag .Ze zijn besteld en komen zeker wel weer, maar wanneer kunnen we helaas niet zeggen!