• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Producten niet in voorraad

Dat kan kloppen, alle producten van Hubikote die niet meer op voorraad zijn kopen we ook niet meer in. Er is helaas te weinig animo voor het merk!
 
Zojuist mijn verlanglijstje aan het doorlopen en viel me op dat deze tijdelijk niet bestelbaar is.

AQUA GLEAM - IONISATIE WATER FILTER 0ppm.

Komt die nog wel?
 
Als het goed is wel, we hebben een aantal weken geleden een nieuwe bestelling geplaatst en deze wordt deze week verzonden.
 
  • Leuk
Reactions: tembaco
Komen deze MF pads in de nabije toekomst toevallig binnen :)? https://www.Carclean.com/product/Flexipads/DA_Microfibre_Cutting_Disc_55mm_2inch_2pack_MGCD2_103698
 
Order is vorige week doorgekomen bij de leverancier dus hij zal de zending één deze dagen verzenden naar ons!
 
  • Leuk
Reactions: MeganeRS
Helaas, Laurette kon dit niet weten. De caramelschijven staan in backorder en worden pas half juni weer geproduceerd en geleverd :(
 
Vraagje: ik keek net voor het Aqua Gleam - Ionisatie Water Filter (of is het eigenlijk een de-ionisatie filter), maar zag dat deze niet op voorraad is. Is hier een alternatief voor, of is er enig idee wanneer ze er weer zijn?

Edit: net even terug gelezen, en gezien dat ik niet de eerste ben die hier naar vraagt.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: tembaco
Wanneer komen deze doeken terug binnen :)?
https://www.Carclean.com/product/Nanolex/Lotus_Microfiber_Towel_40x40cm_102569
 
En deze
EZ_Detail_Mini_Brush_101464.jpg