• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Producten niet in voorraad

@de heren en dames van Carclean.

Komt de Bilt Hamber Autofoam nog terug binnen of is deze uit ass?

Ik blijf bij deze terugkomen als pre-wash. Thanks !
 
IMG_5833.PNG
Hoe vallen deze vesten? Klein of groot?
Indien groot, dan de vraag: wanneer de maat "M" leverbaar.
 
Vesten vallen ook redelijk klein! Heb hem even gepast bij een collega, hij heeft normaal Medium maar dit vest past in een Large perfect.. Armlengte was voor hem alleen een centimeter of 2 te lang :) Medium is wel besteld alleen nog niet binnengekomen, dus wanneer deze binnenkomt is voor ons ook een grote vraag!
 
  • Leuk
Reactions: Al-bundy
Dag ,
een idee wanneer deze terug leverbaar is?
eerst stond er datum bij van 15 maart , datum is nu weg in nog niet in voorraad
www.Carclean.com/product/Mothers_Wax/LeatherTech_Care_Kit_102507
Mothers Wax - LeatherTech Care Kit


nieuwe datum bekend ?

groeten
 
Hoi Patje,

Er is een nieuwe zending van Mothers LeaterTech Care Kit onderweg.. Deze drijft momenteel ergens op zee, dus hij komt er aan! ;) Ik heb geen precieze datum voor je, maar we verwachten de zending wel snel!
 
  • Leuk
Reactions: tembaco
dit scheelt weer in de prijs.

Als je de prijs neemt van de STF kit ( incl. 8 pads en 4 doeken) en deze vergelijkt met de STN Kit (incl. 2 pads en 2 flesjes polijstpasta geel en blauw), dan is het prijsverschil nagenoeg te verwaarlozen, scheelt rond de 10 euro in het voordeel van de STN versie (prijs gezien in vergelijkbare webshop a la CC)

En volgens mij levert Rupes de Mini niet kaler dan de STN, dit is namelijk de instapversie.
Voor die 10 euro heb je geen 8 pads (á € 8,49 per stuk)... ;)

Rupes levert de LHR75E Mini als volgende kits:

STN: in doos, 2 pads + 2 flessen pasta
STF: in doos, 8 pads + 4 doeken
DLX: in tas, + 4 pads + 2 flessen pasta + short + 4 doeken

Ik spreek uit eigen ervaring omdat ik zelf op onderzoek ben uitgeweest en veelvoudig contact heb gehad met Rupes (via mijn werk).
Onderaan de streep scheelde me het 5 euro via m'n werk aankopen of via CC. Uiteindelijk gekozen voor het laatste (gunfactor).
 
  • Leuk
Reactions: Al-bundy
Als je de prijs neemt van de STF kit ( incl. 8 pads en 4 doeken) en deze vergelijkt met de STN Kit (incl. 2 pads en 2 flesjes polijstpasta geel en blauw), dan is het prijsverschil nagenoeg te verwaarlozen, scheelt rond de 10 euro in het voordeel van de STN versie (prijs gezien in vergelijkbare webshop a la CC)

En volgens mij levert Rupes de Mini niet kaler dan de STN, dit is namelijk de instapversie.
Voor die 10 euro heb je geen 8 pads (á € 8,49 per stuk)... ;)

Rupes levert de LHR75E Mini als volgende kits:

STN: in doos, 2 pads + 2 flessen pasta
STF: in doos, 8 pads + 4 doeken
DLX: in tas, + 4 pads + 2 flessen pasta + short + 4 doeken

Ik spreek uit eigen ervaring omdat ik zelf op onderzoek ben uitgeweest en veelvoudig contact heb gehad met Rupes (via mijn werk).
Onderaan de streep scheelde me het 5 euro via m'n werk aankopen of via CC. Uiteindelijk gekozen voor het laatste (gunfactor).

Thanx voor de info!
 
Wanneer komt de Signature Show Gloss van Waxaddict weer binnen?

Had hem mooi in mijn mandje gezet en de dag erna de bestelling bevestigd, maar toen bleek ie opeens op te zijn... :sob: