• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Peugeot Vertigo Noir 208 GT

Gaat de auto nog "iets" zakken? Staat mij iets van bij dat nieuwe veren tijd nodig hebben om te "zetten" oid. Na een weekje zou dit klaar zijn. Ook nog uitlijnen?

• Leuk
Reacties: Birdsong
Jaa jaa! Eindelijk. Maar daar zijn ze dan! Verse nieuwe velgen vanuit Italie!

IMG_6561.webp

IMG_6562.webp

Morgen komen de spacers binnen.

Zaterdagochtend gaan ze er onder!

Gaat de auto nog "iets" zakken? Staat mij iets van bij dat nieuwe veren tijd nodig hebben om te "zetten" oid. Na een weekje zou dit klaar zijn. Ook nog uitlijnen?
Dat kan voorkomen indd, ik had deze vraag ook gesteld aan de fabrikant die deze maakt. Hun geven het volgende aan:

‘Het kan zijn dat je onderstel nog wat moet wennen aan de nieuwe stand en dat het nog 5mm nazakt’

‘Dit zijn dan niet zozeer de veren, maar de rubbers in het onderstel’

‘De originele rubbers van de veerpoot, maar ook draagarm bussen die aan de nieuwe stand moeten wennen’

‘Dit kan ongeveer een maand duren’

Nia ben benieuwd!

• Leuk
Reacties: Blondegod
@nova_niek Deze heb ik destijds door BBB uit Gorredijk laten doen.
Ik weet niet of hun het nog doen.

Wel weet ik dat dit custom made BBS RA velgen zijn omgebouwd naar 17 inch.

Auto weer terug de showroom in..

Toen ik de auto in Maart kocht had deze wat deukjes in de zijkant zitten. Afgesproken om deze weg te laten halen. Dus gistermiddag was de dag.

Bij het ergste deukje die hij vrij snel eruit had zag hij gelijk dat er in de deuk ook een beste kras zat. Deze werd pas zichtbaar nadat hij de deuk eruit had gehaald. Hij vroeg netjes of hij dit eventueel mocht verwijderen zodat je er niks meer van ziet. En ik moet zeggen hier heb ik echt van genoten! Zelf durf ik het niet maar wat een resultaat heeft hij hiermee behaald zeg!

Ik ging voor twee deukjes op de linker achterkant heen zoals afgesproken maar toch vond hij er nog 4 kleintjes aan de andere kant. Ik zei nog sorry! Was de auto elke week wel. Maar dit is mij niet opgevallen. Achja zo heeft ieder zijn zicht op zijn of haar werk wat een ander niet ziet!

Helaas bij de deur was een bestaande deur al aangetipt met een lakstift. Ik vroeg of hij dit kon herstellen waarop hij aangaf sorry dit moet anders aangepakt worden ivm het opdrogen etc van de lak. Dus wordt vervolgd!

Hierbij wat foto’s

IMG_6934.webp

IMG_6921.webp

IMG_6927.webp

B553911B-6439-481F-A887-98309CDD62D2.webp

7DF0B774-F213-4A53-9242-D29C192907FD.webp

IMG_6892.webp

IMG_6960.webp

En hierbij een filmpje afkomstig van mijn instagram. Deze kon ik even niet laten op niet op te nemen! Vrouw en man kwamen voor de Peugeot voor de mijne die te koop staat. Nee die van mij is niet te koop!

Oja bijna vergeten.. bij aanschaf van de velgen ook spoorverbreders (spacers) besteld met langere bouten. Helaas voor de voorzijde stonden de bouten in backorder. Deze had ik van de week opgestuurd gekregen. Gisterochtend maar even gemonteerd en zijn de kasten aan de voorzijde ook weer gevuld!

IMG_6913.webp

IMG_6914.webp

Gisteren even bezig geweest met een teruggevonden oude Monello detailtas.

Heb het nieuwe model vorig maand aangeschaft omdat ik deze mee in de auto wou. Deze blijft nu lekker bij huis voor t detailen.

De andere gaat mooi mee in de auto.

IMG_0109.webp

IMG_0137.webp

IMG_0110.webp

IMG_0138.webp

IMG_0111.webp

IMG_0139.webp

IMG_0122.webp

IMG_0123.webp

• Leuk
Reacties: Suze en kawazxr