Auto weer terug de showroom in..
Toen ik de auto in Maart kocht had deze wat deukjes in de zijkant zitten. Afgesproken om deze weg te laten halen. Dus gistermiddag was de dag.
Bij het ergste deukje die hij vrij snel eruit had zag hij gelijk dat er in de deuk ook een beste kras zat. Deze werd pas zichtbaar nadat hij de deuk eruit had gehaald. Hij vroeg netjes of hij dit eventueel mocht verwijderen zodat je er niks meer van ziet. En ik moet zeggen hier heb ik echt van genoten! Zelf durf ik het niet maar wat een resultaat heeft hij hiermee behaald zeg!
Ik ging voor twee deukjes op de linker achterkant heen zoals afgesproken maar toch vond hij er nog 4 kleintjes aan de andere kant. Ik zei nog sorry! Was de auto elke week wel. Maar dit is mij niet opgevallen. Achja zo heeft ieder zijn zicht op zijn of haar werk wat een ander niet ziet!
Helaas bij de deur was een bestaande deur al aangetipt met een lakstift. Ik vroeg of hij dit kon herstellen waarop hij aangaf sorry dit moet anders aangepakt worden ivm het opdrogen etc van de lak. Dus wordt vervolgd!
Hierbij wat foto’s
Bekijk bijlage 181727
Bekijk bijlage 181728
Bekijk bijlage 181729
Bekijk bijlage 181730
Bekijk bijlage 181731
Bekijk bijlage 181732
Bekijk bijlage 181733
En hierbij een filmpje afkomstig van mijn instagram. Deze kon ik even niet laten op niet op te nemen! Vrouw en man kwamen voor de Peugeot voor de mijne die te koop staat. Nee die van mij is niet te koop!
Oja bijna vergeten.. bij aanschaf van de velgen ook spoorverbreders (spacers) besteld met langere bouten. Helaas voor de voorzijde stonden de bouten in backorder. Deze had ik van de week opgestuurd gekregen. Gisterochtend maar even gemonteerd en zijn de kasten aan de voorzijde ook weer gevuld!
Bekijk bijlage 181734
Bekijk bijlage 181735