Beste mensen,
Afgelopen zaterdag heb ik mijn auto 308 feline (wit) een totaal beurtje gegeven.
Nu had ik hier de volgende spullen aangeschaft en ben daar als beginner mee begonnen afgelopen zaterdag:
PB Super slick & suds PB white diamon
PB EX-P
Dap900 V3 Raffini starteskit
monello klei kit
Nu heb ik me aan het stappenplan gehouden en de wagen dus als volgt behandeld:
- wassen PB Super slick & suds
- kleien monello klei kit
- polijsten Witte pad met monello raffini mezzo
- zwarte pad PB white diamond
- zwarte pad PB EX-P
Nu glanst de gehele auto super!!!
Echter aan de rechter achterkant bij de tankdop en loopt door in de deurstijl naar voren een doffe lak!! :S
Ga je met je vingers over de lak dan voelt hij niet glad aan zoals de rest van de auto tevens in de volle zon zie je dat het mat is en niet glanst.
Van een afstand zie er er niet veel aan maar dicht bij zie je de zon bij voorbeeld niet als 1 rondje maar als een hele waas.
Wat ging hier fout en hoe kan ik dit herstellen?
(moet overigens wel zeggen white diamond en ex-p met dezelfde zwarte pad opgebracht na uit spoelen telkens).
Hoor graag hoe ik dit kan herstellen zodat me gehele auto het zelfde glimt!!
Afgelopen zaterdag heb ik mijn auto 308 feline (wit) een totaal beurtje gegeven.
Nu had ik hier de volgende spullen aangeschaft en ben daar als beginner mee begonnen afgelopen zaterdag:
PB Super slick & suds PB white diamon
PB EX-P
Dap900 V3 Raffini starteskit
monello klei kit
Nu heb ik me aan het stappenplan gehouden en de wagen dus als volgt behandeld:
- wassen PB Super slick & suds
- kleien monello klei kit
- polijsten Witte pad met monello raffini mezzo
- zwarte pad PB white diamond
- zwarte pad PB EX-P
Nu glanst de gehele auto super!!!
Echter aan de rechter achterkant bij de tankdop en loopt door in de deurstijl naar voren een doffe lak!! :S
Ga je met je vingers over de lak dan voelt hij niet glad aan zoals de rest van de auto tevens in de volle zon zie je dat het mat is en niet glanst.
Van een afstand zie er er niet veel aan maar dicht bij zie je de zon bij voorbeeld niet als 1 rondje maar als een hele waas.
Wat ging hier fout en hoe kan ik dit herstellen?
(moet overigens wel zeggen white diamond en ex-p met dezelfde zwarte pad opgebracht na uit spoelen telkens).
Hoor graag hoe ik dit kan herstellen zodat me gehele auto het zelfde glimt!!