Ik ben wel nieuwsgierig naar de BH Touch Less foam, maar ik snap werkelijk niets van die berekening kun je niet gewoon 100 ml in de Lancia foamlans doen en de rest aanvullen met (warm) water?
Ik ben wel nieuwsgierig naar de BH Touch Less foam, maar ik snap werkelijk niets van die berekening kun je niet gewoon 100 ml in de Lancia foamlans doen en de rest aanvullen met (warm) water?
Ik kom met de premium foam cannon op de ava vol open op 7.5 liter. Op half open ook daadwerkelijk op 15 liter. Ik kan dan puur in de foam cannon gooien voor 4%, maar half foam half water geeft mooier foam.@Drifter gebruik jij een druk spuit of een foam lans?
Die 30-50ml is voor een hand-foamed of een druk spuit of weet ik veel hoe je ze noemt… (ik foam pro2 bijvoorbeeld)
Om op 1L water op 4% foam te komen zit je op 40ml
Met een foam lans (Lancia) heb je water en foam in je tank zitten en daar komt water van je HD bij. Dus dan ‘moet’/kan je een pir berekenen en kom je vaak rond de 100ml op 400ml water (zoiets)
Hier nog even op terugkomend... might need some helpIk ben wel nieuwsgierig naar de BH Touch Less foam, maar ik snap werkelijk niets van die berekening kun je niet gewoon 100 ml in de Lancia foamlans doen en de rest aanvullen met (warm) water?