• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

15% KORTING op alle foams en prewashes!

Abel

Writer of Bling
Medewerker
Tester of Bling
11 sep 2020
78
130
Een ondertitel toevoegen (6).png

WEG MET DIE PEKEL! Profiteer nu TIJDELIJK van 15% KORTING op alle foams en prewashes!

Actie geldig t/m deze vrijdag (26-01)! Mis het niet!

Bekijk de producten op: https://www.carclean.com/nl/exterieur/wassen-en-drogen/foams-vuilloswekers

*De korting wordt automatisch verrekend, er is geen kortingscode nodig. Niet geldig met andere aanbiedingen, op voordeelbundels, en Car Care Cards. Dealers en wederverkopers uitgesloten.
 
Toch ook maar een bestelling gedaan en Touchless besteld met nog wat andere spullen voor in de voorraad.
 
  • Leuk
Reactions: Dibbuz
Zucht, ik heb nog 60-70% touchless over, gezien ik misschien maar 30ml per twee-ish weken gebruik. Dus geen valide reden helaas :sob:
 
Bij mij is het meer een kwestie van geen mooie korting willen missen en ondanks de vele liters die ik nog heb staan misschien wel iets nieuws erbij proberen :joy:Maar was voor mij al een dure maand, een circuit dag en een lang weekend centerparcs geboekt. Dus ik moet het "helaas" doen met de +-3 liter touch less en 2 liter ifoam die er nog staat :laughing:
 
  • Leuk
Reactions: AndyVR en Smotske
Zucht, ik heb nog 60-70% touchless over, gezien ik misschien maar 30ml per twee-ish weken gebruik. Dus geen valide reden helaas :sob:
haha herkenbaar. Dat heb ik nu met BH Autofoam die hier staat met nog zo'n 50% denk ik. Je gebruikt amper wat, dus zon flacon is niet zo snel leeg.
Toch zou ik wel weer een flacon Touchless er bij willen zetten, want mooie prijs en straks toch wel weer nodig ;)..

Touchless is wat mij betreft denk ik wel wat effectiever in het reinigen (zeker in de winter) dan Autofoam. Maar dat is in verhouding een gering verschil, ook Autofoam is een schitterend product om vuil los te weken en doet zijn ding goed. Toch denk ik dat als ik een flacon Touchless weer bestel, dat die autofoam nog langer op 50% blijft staan ;)...

Soms is het ook gewoon het gevoel dat je bij een product hebt. Ik heb lang gewassen met PB S&S, Echt een prima product en maakt de auto echt goed schoon. Ik zag hier een hoop mensen lovend spreken over BTBM en dacht ook eens proberen. Ik heb ze wel eens vergeleken hier op het forum, maar vind er eerlijk gezegd weinig verschil in zitten. Beide zijn kwalitatief gezien goede producten, maar BTBM is toch wel een stuk duurder in gebruik. Toch pak ik nog altijd liever BTBM uit mijn voorraad kastje dan PB S&S voor mijn eigen auto.. :joy:
 
  • Leuk
  • Grappig
Reactions: Altos en Zoranurai
Is er een reden dat Stjarnagloss Frost X er niet onder valt? deze valt toch ook onder pre-wash?
1706263194775.png
 
haha herkenbaar. Dat heb ik nu met BH Autofoam die hier staat met nog zo'n 50% denk ik. Je gebruikt amper wat, dus zon flacon is niet zo snel leeg.
Toch zou ik wel weer een flacon Touchless er bij willen zetten, want mooie prijs en straks toch wel weer nodig ;)..

Touchless is wat mij betreft denk ik wel wat effectiever in het reinigen (zeker in de winter) dan Autofoam. Maar dat is in verhouding een gering verschil, ook Autofoam is een schitterend product om vuil los te weken en doet zijn ding goed. Toch denk ik dat als ik een flacon Touchless weer bestel, dat die autofoam nog langer op 50% blijft staan ;)...

Soms is het ook gewoon het gevoel dat je bij een product hebt. Ik heb lang gewassen met PB S&S, Echt een prima product en maakt de auto echt goed schoon. Ik zag hier een hoop mensen lovend spreken over BTBM en dacht ook eens proberen. Ik heb ze wel eens vergeleken hier op het forum, maar vind er eerlijk gezegd weinig verschil in zitten. Beide zijn kwalitatief gezien goede producten, maar BTBM is toch wel een stuk duurder in gebruik. Toch pak ik nog altijd liever BTBM uit mijn voorraad kastje dan PB S&S voor mijn eigen auto.. :joy:
Mja tis niet dat ik het niet gebruik, het is meer dat 5L met ongeveer 33 wasbeurten van 30-40ml per jaar gaat dat wel even mee. Maar altijd begint het te kriebelen haha