• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BLACK FRIDAY 2023 (overzicht)

Abel

Writer of Bling
Medewerker
Tester of Bling
11 sep 2020
78
130
Vrijdag 24 november en zaterdag 25 november, kun je profiteren van waanzinnige Black Friday deals met kortingen tot maar liefst 54%! Dit is hét perfecte moment om je voorraad voordelig aan te vullen of alvast cadeautjes in te slaan voor de feestdagen.

Klik hier voor alle Black Friday producten in de webshop. (Let op: de aanbiedingen gaan pas vanaf 24 november 00:00 live.)

10% korting op het hele assortiment

Ontwerp_zonder_titel_38_.png


*Niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen, op voordeelbundels, en Car Care Cards. Dealers en wederverkopers zijn uitgesloten van deze acties.

Dagaanbiedingen​

Op geselecteerde items geven we hoge kortingen, die kunnen oplopen tot maar liefst 54% ! Ook hier geldt op=op. Bekijk onderaan deze pagina het overzicht met alle aanbiedingen. KLIK HIER VOOR ALLE DAGAANBIEDINGEN.

black_friday_lijst_2023_kopie_4.jpg

Merk Deals

We hebben weer ons uiterste best gedaan om jou de mooiste deals te kunnen aanbieden.

Vrijdag en zaterdag keren onze bekende tijdsloten terug en ontvang je EXTRA KORTING op de 6 populairste merken.

Er is geen kortingscode nodig, de korting wordt automatisch toegepast tijdens de tijdsloten.

*De kortingen zijn alleen tijdens de tijdsloten geldig, je kunt bijvoorbeeld geen aanbiedingen combineren van het tijdslot op vrijdag met aanbiedingen van het tijdslot op zaterdag. Orders kunnen niet samengevoegd verzonden worden.

n_wederverkopers_zijn_uitgesloten_van_deze_acties..jpg


Toffe extra's bij bestellingen boven de € 50

We geven heel toffe extra's mee met bestellingen vanaf € 50. Van detailing-bags tot caps, jassen, geurhangers en meer. Op=op!

Een_titel_toevoegen_36_.png

Alleen online, showroom gesloten

In verband met de verwachte drukte is onze showroom vandaag en morgen, 24 en 25 november, GESLOTEN. Bestellingen die online zijn geplaatst, kunnen op deze dagen NIET worden afgehaald. Wel werken wij deze dagen extra hard om zoveel mogelijk bestellingen zo snel mogelijk te versturen.

Houd rekening met een langere verzendtijd dan gewoonlijk: Op Black Friday (24+25 november) bestelde orders worden binnen 5 dagen ingepakt.

Voorwaarden​

  • Black Friday start vrijdag 24 november 2023 om 00.00u en eindigt op zaterdag 25 november 2023 om 23.59u.
  • Vanwege drukte kunnen we orders niet wijzigen of samenvoegen.
  • Bestellingen die online zijn geplaatst, kunnen tijdens Black Friday NIET worden afgehaald.
  • Op=op!
  • Je winkelwagen reserveert het product niet, het moment van afrekenen is bepalend.
*Niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen, op voordeelbundels, en Car Care Cards. Dealers en wederverkopers zijn uitgesloten van deze acties.
 
@Nick Bakker wat ik vaak zie is dat wanneer de actie in gaat er een nieuwe artikel/product online komt met beperkte voorraad.
Alles vooraf in een winkelmandje stoppen heeft dus vaak geen zin als je een limited artikel wilt.
 
De 20 procent korting op monello, Nanolex en mothers geldt dan in theorie voor alles wat binnen het merk valt?

Dus stel ik wil een 5L verpakking Monello Non ferro aanschaffen. Dan gaat daar tussen 10u en 14.00u dus in de winkelwagen nog 20 procent extra af?

Of zijn het binnen de tijdsloten alsnog geselecteerde producten van dat merk die met 20 procent korting worden verkocht?
 
@DownstarNL Binnen de tijdsloten krijg je dan 20 (of 15 op zaterdag) op deze merken i.p.v. 10% met de kortingscode. Het is niet zo dat er 20% bovenop de 10% wordt gegeven.
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba en RoyR
@Dibbuz nee oke, die begreep ik nog wel. Ging mij er meer om of die korting in het tijdsvak dan voor geselecteerde producten van het merk nog was, die dan nog bekend werden gemaakt of dat het gewoon een vrije keus is, als het product maar van Nanolex, monello of mothers is dus!
 
@Dibbuz nee oke, die begreep ik nog wel. Ging mij er meer om of die korting in het tijdsvak dan voor geselecteerde producten van het merk nog was, die dan nog bekend werden gemaakt of dat het gewoon een vrije keus is, als het product maar van Nanolex, monello of mothers is dus!
Vrije keus, hele assortiment van het merk m.u.v. al lopende aanbiedingen, voordeelbundels en andere acties. Kannetje Non-Ferro doet mee met de 20%.
 
  • Leuk
Reactions: DownstarNL
@Dibbuz Als je nu op de site naar de Black Friday menu gaat. En dan de day deals. Komen er geen aanbiedingen tevoorschijn.
Maar als je dan bovenin op Black friday klikt. Dan wel weer...

Screenshot_20231124_001505_Samsung Internet.jpg
 
@RoyR Bugje denk want dat was van vorig jaar en zou uitgeschakeld moeten zijn. Maar ik durf die nu niet te verwijderen voordat de boel stuk is ;)
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
ik had een mooie winkelmand klaargelegd, o.a. BH touchless, IK Foam pro 2 en Monello non- ferro.
het is een kwestie van pech, denk ik, gisteren geen tijd voor Monello en verder geen extra korting voor BH of IK…
10 % korting is natuurlijk beter dan niets, maar al met al alweer een teleurstellend BF.

evengoed net een bestelling geplaatst ….. omdat een €50 kadobon had, anders had ik waarschijnlijk niets gekocht, bij de concurrentie was/is aantrekkelijk
 
Jammer Josie. Hopelijk heb je toch nog wel wat leuke producten van je bon kunnen kopen.
Ik deel je gevoel wel een beetje, al heb ik mijn bestellingen uit eindelijk wel gewoon geplaatst omdat een aantal producten die ik nodig had toch in de kortingsmerken vielen. Maar had ook een wat hogere algemene kortingscode verwacht voor de overige producten.

Een dag als BF staat toch wel bekend als een dag waar op je de deals moet scoren. Maar we hebben eerder dit jaar al hogere kortingsacties als let it rain gehad(22 procent korting op alles en in april nog een 15 procent kortingcode).

Komen vast wel weer leuke andere acties!
 
  • Leuk
Reactions: Josie