• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Black Friday 2024

Die opmerking 'Niet OK van CC' voelt even niet zo fijn voor ons @Matsu. Het komt over alsof we dit expres hebben gedaan, terwijl het echt een foutje was. Ook hier zijn wij mensen.

We hebben ons rot gewerkt om deze actie op tijd voor elkaar te krijgen en helaas is er in de haast een foutje in de omschrijving geslopen. Deze aanbieding is last-minute besloten en toegevoegd. De 'van'-prijs is gebaseerd op de kleine doek (dat had iedereen kunnen zien of zelfs kunnen narekenen), de 'voor'-prijs had het juiste percentage en de afbeelding klopte ook. Maar inderdaad, in de omschrijving stond het verkeerde formaat tussen haakjes.

Als ik er zo naar kijk, heb je voor die €12,99 eigenlijk al een super-super-super-deal. Want laten we eerlijk zijn, iets dat normaal bijna €30 kost op basis van de kleine doek, is al echt een superdeal om dat te kunnen kopen voor €12,99. De korting was eigenlijk 56,6%. We hebben ook nog eens de 'voor'-prijs iets te laag gezet, zelfs voor de kleine doek + mitt.

De grote doek is alleen al €24,99, de SilkMitt €16,49. Bij elkaar €41,48. Als je dit dan voor €12,99 had mogen kopen, was dat een korting van bijna 69%. Ik snap dat bij andere (grote) aanbieders in onze branche woekermarges heel gewoon zijn, maar wij proberen dat te voorkomen. Onze kostprijs is vele malen hoger dan die €12,99.

We snappen dat het in de vluggigheid als een geweldige deal leek, maar met een iets scherpere blik had je redelijkerwijs kunnen zien dat het om een foutje ging.

Hoe dan ook, we willen flexibiliteit tonen en bieden je de volgende opties:

1. Je houdt de doek zoals die is en vergeeft ons dit foutje, omdat je begrijpt dat dit kan gebeuren en je ons wat gunt. Bovendien heb je met de kleine doek ook al een superdeal met 56% korting.
  2. Je stuurt de kleine doek terug - op onze kosten - en ontvangt van ons een actiecode, waarmee je de grote doek bij je volgende bestelling gratis meekrijgt.
  3. Je houdt deze doek en we geven je €5 korting op je volgende bestelling. Daarmee krijg je dus een GYEON Washmitt en de kleine SilkDryer voor maar €7,99 totaal. Je krijgt dan ruim 70% korting op de toch al geweldige aanbieding met 56% korting.

We zijn van mening dat redelijkerwijs geweten of gesnapt kon worden dat dit een prijsfout of een specificatiefout betrof en dat dat normaal gesproken in het voordeel van de winkelier pleit. Een stukje dankbaarheid voor het überhaupt organiseren van dit soort kortingen zou best wel op zijn plaats kunnen zijn. We zouden het fijn vinden als je voor optie één kiest, omdat de rest dermate kostbaar voor ons is dat we de volgende keer dit soort acties moeten laten schieten of dit soort dagen zo moeten dichttimmeren dat er geen bal meer aan is om het te organiseren.

We hopen op je begrip en waarderen het enorm dat je deel uitmaakt van onze community. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, laat het ons gerust weten!
Ik ga ook voor optie 1 en vergeef je een foutje maar mij in mijn hemd zetten omdat ik het niet OK vind is ook niet netjes.
Het was mijn bedoeling om een reactie van jullie uit te lokken omwille van de reacties van de forumleden en bij deze is er duidelijkheid.

Ik ga hier ook voor optie 1!
Owhnee, deze deal had ik helemaal niet meegenomen :yum...
Maar prima opgelost zo toch!?

Afijn, ook mijn pakketen waren door CC op vrijdag al verpakt en verzonden en had ik gisteren al binnen kunnen hebben. Echt super!
Neemt niet weg dat ik juist wel vervelende ervaringen heb met PostNL hier de laatste tijd. Ik had hoopgevend al een reep Lindt chocolade klaar liggen voor de postbezorger omdat ik zelf ook snap dat het werken met deze dagen (blackfriday, Sinterklaas, kerstperiode) geen pretje is.
Echter woon ik (nog even gelukkig) op een bovenwoning(1e verdieping) en lijken ze het te verdommen om hier bij de galerij aan te bellen. Ik geef juist altijd aan dat ze het pakket beneden kunnen laten staan, zodat ik het zelf naar boven breng. Maar de laatste maanden (voorheen ging het eigenlijk wel goed) wordt er niet eens met aangebeld. Pakket wordt steeds geupdate qua tijdlijn tot ze er bijna zijn en je krijgt dan standaard 'we hebben u gemist'. Vervolgens kun je het pakket pas de volgende dag ophalen. Of in dit geval maandag en ook nog op een onlogisch pakketpunt terwijl er letterlijk 1 onder mijn woning is die tot 9 uur savonds open is..

Dat begint wel vervelend te worden omdat je toch thuis blijft voor de pakketten. Zeker als je vanuit de tracking van de pakketten (om dat ik dit geval de AVA P60 kreeg van 28 Kilo) word aangeven in thuis te zijn i.v.m groot pakket:

1000110415.webp

1000110417.webp

Gek genoeg zou van de 3 pakketten er ook 1 uiteindelijk op maandag zelf worden bezorgd. Die kwam vandaag toch opeens ook(wist niet eens dat er zondag levering was?). Maar die ging uiteraard ook na een Pakketpunt na een ochtend wachten... Gelukkig wel die onder mij en die kon ik dus net al ophalen :innocent:.

Ps. Leuk om te zien dat er zoveel IT collegas zijn. Hier ook leidinggevende van IT infrastructure team!

1000110410.webp

Laatst bewerkt:
@DownstarNL Bij mij op het werk zie ik dat veel afhankelijk is van welke bezorger iets bezorgd, bij hetzelfde pakketbedrijf zie we op het werk dat de ene bezorger alles netjes op de juiste plek bezorgd (bij de receptiebalie die 7 dagen per week open is), de ander kwakt alles voor de halve straat in de entreesluis (dus nog 1 deur vóór de receptie) en sommigen gooien het gewoon buiten neer in de buurt van de deur. Het is niet zo dat het bij het ene bedrijf altijd goed is en bij het andere nooit, het is vooral afhankelijk van de instelling van de betreffende bezorger.

maar mij in mijn hemd zetten omdat ik het niet OK vind is ook niet netjes.
Alleen de eerste alinea had betrekking op jouw reactie, vanaf alinea 2 had het betrekking op de aanbieding en het gemaakte foutje in het algemeen, dus mijn reactie was niet geheel voor jou bedoeld hoor, alleen dus die eerste regel.

• Leuk
Reacties: Matsu
Neemt niet weg dat ik juist wel vervelende ervaringen heb met PostNL hier de laatste tijd. Ik had hoopgevend al een reep Lindt chocolade klaar liggen voor de postbezorger omdat ik zelf ook snap dat het werken met deze dagen (blackfriday, Sinterklaas, kerstperiode) geen pretje is.
Echter woon ik (nog even gelukkig) op een bovenwoning(1e verdieping) en lijken ze het te verdommen om hier bij de galerij aan te bellen. Ik geef juist altijd aan dat ze het pakket beneden kunnen laten staan, zodat ik het zelf naar boven breng. Maar de laatste maanden (voorheen ging het eigenlijk wel goed) wordt er niet eens met aangebeld. Pakket wordt steeds geupdate qua tijdlijn tot ze er bijna zijn en je krijgt dan standaard 'we hebben u gemist'. Vervolgens kun je het pakket pas de volgende dag ophalen. Of in dit geval maandag en ook nog op een onlogisch pakketpunt terwijl er letterlijk 1 onder mijn woning is die tot 9 uur savonds open is..

Gek genoeg zou van de 3 pakketten er ook 1 uiteindelijk op maandag zelf worden bezorgd. Die kwam vandaag toch opeens ook(wist niet eens dat er zondag levering was?). Maar die ging uiteraard ook na een Pakketpunt na een ochtend wachten... Gelukkig wel die onder mij en die kon ik dus net al ophalen :innocent:.

Ps. Leuk om te zien dat er zoveel IT collegas zijn. Hier ook leidinggevende van IT infrastructure team!
doe je goed, opzich is de bezorger hier in de straat altijd zeer attent. Wel laatst 1x gehad dat pakketje van postnl direct naar een pakketpunt ging zonder aanbieden, maar afijn vind ik prima.
Volgende keer leg ik ook wel wat lekkers neer:)

Er zal inderdaad wel wat overlap zijn met it, over het algemeen gaan detailers ook met andere spullen goed om naar mijn idee. En dat reflecteert op de rest wat iemand doet.
Echter vallen we volgensmij ook in de categorie wie iets teveel te over-consumeren als het gaat om detailspulletjes (zegt de vent die net 3 verschillende rinseless washes heeft gekocht)

Het detailen heeft ook wel nadelen. Soms betrapt ik me er op dat ik te gedetailleerd bezig ben om iets "te" perfect te willen doen. Dat begint dan invloed te krijgen op de tijd dat je met iets bezig bent. Timemanagement is dan toch ook wel belangrijk, want laat ons eerlijk zijn...cardetailing is denk ik één van de weinige dingen waar het nog geapprecieerd wordt dat je alles perfect doet. Voor de rest moet alles zo snel mogelijk gedaan worden.

• Leuk
Reacties: RoyR
Pakje binnen en in de bus stond er nog een van CC
Toch eens opletten, moet ergens verderop in de straat zijn ....
Bandendressing valt me vaak als eerste op. Dan zie je eerst 30 paar uitgedroogde rubber sloffen en dan ineens een satijn finish band. Giveaway sign.
Of natuurlijk alle perfect ronde vuilvlekken verspreid op een auto

• Leuk
Reacties: RoyR
@DownstarNL Bij mij op het werk zie ik dat veel afhankelijk is van welke bezorger iets bezorgd, bij hetzelfde pakketbedrijf zie we op het werk dat de ene bezorger alles netjes op de juiste plek bezorgd (bij de receptiebalie die 7 dagen per week open is), de ander kwakt alles voor de halve straat in de entreesluis (dus nog 1 deur vóór de receptie) en sommigen gooien het gewoon buiten neer in de buurt van de deur. Het is niet zo dat het bij het ene bedrijf altijd goed is en bij het andere nooit, het is vooral afhankelijk van de instelling van de betreffende bezorger.
Helemaal eens. Het is ook daadwerkelijk de mentaliteit van de bezorger zelf. De afgelopen jaren waren hier met PostNL eindelijk altijd goed hoor. Vaste bezorger en geen probleem om het letterlijk hier boven nog aan de deur te brengen.
Maar het is niet altijd alleen de mentaliteit. Voorheen hadden we juist met DHL bezorgers de 'problemen'.

Dan trof je de pakketten gewoon voor de deur geflikkerd neer met daarin drones van een paar duizend euro aan waarde bijv.

Of dure electronica en chips die dan voor de deur waren gelegd in de stromende regen. En dat puur omdat een groot gedeelte van de DHL bezorgers als freelancers/zzpers werkt en alleen betaald krijgen per afgeleverd pakket. Dat werkt dit soort praktijken in de hand. Waardeloos als je het mij vraagt.
doe je goed, opzich is de bezorger hier in de straat altijd zeer attent. Wel laatst 1x gehad dat pakketje van postnl direct naar een pakketpunt ging zonder aanbieden, maar afijn vind ik prima.
Volgende keer leg ik ook wel wat lekkers neer:)

Er zal inderdaad wel wat overlap zijn met it, over het algemeen gaan detailers ook met andere spullen goed om naar mijn idee. En dat reflecteert op de rest wat iemand doet.
Echter vallen we volgensmij ook in de categorie wie iets teveel te over-consumeren als het gaat om detailspulletjes (zegt de vent die net 3 verschillende rinseless washes heeft gekocht)
Heel goed om de postbezorgers ook eens te waarderen als het allemaal goed gaat en in deze tijden van drukte. Zelfde geld voor de hete zomermaanden. Geef ze eens wat te drinken. Zullen ze waarderen!

Verder inderdaad eens met je visie rondom ITers en het gedetailleerde werk.
Maar zie ook zoveel collegas zo slecht met hun autos omgaan dat de tranen je bijna in de ogen springen haha.

Verder mijn pakket op kunnen halen bij het pakket punt. "Ah dat is dat zware pakket, we zijn blij dat je hem komt ophalen want hij staat in de weg en we kunnen hem zelf niet verplaatsen.." daarna nog te horen gekregen dat het pakket officieel zelfs te zwaar zou zijn volgens de PostNL voorschriften etc.

Ding was loeizwaar:eek:. Maar hij staat inmiddels na 2 trappen en een heel eind over de galerij, in de woonkamer. Toch even van bijkomen, maar dat kan ook aan mijn conditie liggen hahaa.
Voorlopig maar even als cadeautje onder de boom staan en later deze week nog maar even verder naar boven(zolder) werken. Gelukkig kan hij begin januari weer naar beneden en verhuist worden naar de nieuwe woning. Gelukkig heb ik daar een verhuisbedrijf voor -> succes! :joy:

1000110510.webp

Laatst bewerkt:
Ik heb dezelfde. Ik moest toch ook even slikken als ik zag hoe groot hij was. In een filmpje zie je een vent met het ding rondlopen terwijl hij de p60 evo lekker casual vasthoudt met de centrale handgreep. Ik dacht...dat moet dan wel meevallen. Lekker meenemen in de auto dacht ik....Wel...ik dacht mis. De Evo P60 is zeer groot, zwaar en stevig en niet echt geschikt om mee te nemen voor een detail klusje. Wel een super ding...al vind ik wel dat je ook de swivel moet kopen, dan kan je kiezen voor verticale straal of horizontale straal. Nu is het steeds horizontaal zonder de swivel.

• Leuk
Reacties: DownstarNL
Voor de kenners er waren op dat moment 506 'PHP Children' gespawned. Het maximale op onze server is 600. Maar ergens werd ook de maximale 'open files' getriggered. Die was nieuw voor ons. Voor de volgende keer houden we ook daar rekening mee.

Als ITer gaat mijn hart hier sneller van kloppen ;) Bedankt voor het organiseren van wederom een geslaagde Black Friday actie. En tof dat het écht alleen op Black Friday geldt i.p.v. zowat de halve maand November (dan is het idee een beetje weg imho).

Tot volgend jaar ;)