Heb je dit nog steeds? Zo ja, op welk apparaat?Vreemd, als ik mijn winkelmandje wil afrekenen lukt dit niet (ideal, paypal, cc) en krijg ik te zien dat er niks in mijn mandje zit (maar staat nog wel bij mijn bestellingen als onbetaald). Gaat dus niet helemaal goed.
Ja, die was 1,5 minuut overloaded. Voor de kenners er waren op dat moment 506 'PHP Children' gespawned. Het maximale op onze server is 600. Maar ergens werd ook de maximale 'open files' getriggered. Die was nieuw voor ons. Voor de volgende keer houden we ook daar rekening mee.Bekijk bijlage 174596
Ennnn daar gaat de server
Toch nog kleine bestelling kunnen doen. Wel jammer dat er geen 30ml potjes van rainforest rub etc meer bestaan. Dan maar de black widow uitproberen!
Heel zwaar, maar gelukkig binnen een paar minuten weer opgelost.Haha, inderdaad, die had het zwaar. Ik heb m'n bestelling kunnen plaatsen
De glitch was maar een paar minuten. Daarna kwam hij meteen weer op de railshier werkt de server overigens (inmiddels?) prima!
Je hebt geluk, want C.E.E.S is nu doodop en vertikt het nog om berichten te schrijven voor de checkout (throttle limit bij Shopware bereikt oid).