• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Black Friday 2024

Vreemd, als ik mijn winkelmandje wil afrekenen lukt dit niet (ideal, paypal, cc) en krijg ik te zien dat er niks in mijn mandje zit (maar staat nog wel bij mijn bestellingen als onbetaald). Gaat dus niet helemaal goed.
Heb je dit nog steeds? Zo ja, op welk apparaat?
Bekijk bijlage 174596
Ennnn daar gaat de server :joy:

Toch nog kleine bestelling kunnen doen. Wel jammer dat er geen 30ml potjes van rainforest rub etc meer bestaan. Dan maar de black widow uitproberen!
Ja, die was 1,5 minuut overloaded. Voor de kenners er waren op dat moment 506 'PHP Children' gespawned. Het maximale op onze server is 600. Maar ergens werd ook de maximale 'open files' getriggered. Die was nieuw voor ons. Voor de volgende keer houden we ook daar rekening mee.
Haha, inderdaad, die had het zwaar. Ik heb m'n bestelling kunnen plaatsen :)
Heel zwaar, maar gelukkig binnen een paar minuten weer opgelost.
hier werkt de server overigens (inmiddels?) prima!
De glitch was maar een paar minuten. Daarna kwam hij meteen weer op de rails
Edit: gelukt.

Nog nooit z'n lange volgepropte tekst van Cees gehad! :p
Bekijk bijlage 174597
Je hebt geluk, want C.E.E.S is nu doodop en vertikt het nog om berichten te schrijven voor de checkout (throttle limit bij Shopware bereikt oid).

Dat had ik met uiteindelijk met Touchless. Dacht waarom ook niet touchless toch meenemen (t.o.v. mijn vorige bericht hier ;)) is de 5000ML verpakking weg.
Dan maar 1L mee genomen in de nieuwe formule:
1732883951877.webp

Dit is echt de laatste bestelling van vandaag bij Carclean. Inmiddels >500 euro uitgegeven (maargoed, groot gedeelte dus door AVA Evolution P60). Maar Hé, nu heb ik toch maar mooi even een gratis Monello Vetro Bianco glasdoek t.w.v. € 8 weten te scoren;):D!!

CEES was overigens wel erg stil bij deze bestelling, alleen de groeten!
1732884282985.webp

Bijlagen

• 1732884267136.webp
    1732884267136.webp
    9,5 KB · Weergaven: 5
  • Geweldig
  • Leuk
Reacties: RedCat en TJ-Brnk