• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Black Friday 2024

Hier stond dit niet op dit plaatje, maar wel tussen de acties van Black Friday. En daar stond de Gyeon Silk Dryer Evo (70x90) <--zoals het hier stond en de Silk Mitt Evo. Ik vind dit echt niet uit hoor.

Dus in jullie Black Friday sectie die nu weg stond dit effectief zo aangegeven. 100% zeker.

• Leuk
Reacties: schaef
Geen zorgen Tim...is geen probleem. Zoals ik zei ....is alsnog een goede deal, alleen had ik dan gewoon de Delirium droogdoek gekocht ipv de Silk Dryer set.

Ik was zelfs nog gaan kijken naar de prijs van de Silk Dryer Evo 70x90 om te zien hoe jullie aan die korting kwamen tesamen met de Silk Mitt Evo. Want het percentage klopte niet als je de prijs van die 2 nam met jullie korting af.

Zoals ik zei...op zo een dag is het niet simpel om zoiets te organiseren en een fout is snel gemaakt. Ik weet ook dat dit niet met opzet gebeurd is aangezien jullie altijd alles correct doen en er niet op uit zijn om op een sluwe manier dingen te verkopen zoals anderen wel durven doen. Zo ken ik Carclean niet.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reacties: Tim en schaef
@Tim, ik heb wel de url kunnen achterhalen, weet niet of je hier iets aan hebt?:eyes:

Scherm­afbeelding 2024-11-30 om 20.06.45.webp

Wat stond er bij het product zelf?
Bij het product stond de silk dryer 70x90 incl wasmitt. Ik heb niet naar de prijzen van losse producten gekeken vond de aanbieding goed en zodoende besteld. Had er bij gestaan dat het om de kleine variant ging had ik voor de delirium gegaan vanwege de grote. Verder niks meer en minder. Kan gebeuren.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reacties: Morpheus02007
Die opmerking 'Niet OK van CC' voelt even niet zo fijn voor ons @Matsu. Het komt over alsof we dit expres hebben gedaan, terwijl het echt een foutje was. Ook hier zijn wij mensen.

We hebben ons rot gewerkt om deze actie op tijd voor elkaar te krijgen en helaas is er in de haast een foutje in de omschrijving geslopen. Deze aanbieding is last-minute besloten en toegevoegd. De 'van'-prijs is gebaseerd op de kleine doek (dat had iedereen kunnen zien of zelfs kunnen narekenen), de 'voor'-prijs had het juiste percentage en de afbeelding klopte ook. Maar inderdaad, in de omschrijving stond het verkeerde formaat tussen haakjes.

Als ik er zo naar kijk, heb je voor die €12,99 eigenlijk al een super-super-super-deal. Want laten we eerlijk zijn, iets dat normaal bijna €30 kost op basis van de kleine doek, is al echt een superdeal om dat te kunnen kopen voor €12,99. De korting was eigenlijk 56,6%. We hebben ook nog eens de 'voor'-prijs iets te laag gezet, zelfs voor de kleine doek + mitt.

De grote doek is alleen al €24,99, de SilkMitt €16,49. Bij elkaar €41,48. Als je dit dan voor €12,99 had mogen kopen, was dat een korting van bijna 69%. Ik snap dat bij andere (grote) aanbieders in onze branche woekermarges heel gewoon zijn, maar wij proberen dat te voorkomen. Onze kostprijs is vele malen hoger dan die €12,99.

We snappen dat het in de vluggigheid als een geweldige deal leek, maar met een iets scherpere blik had je redelijkerwijs kunnen zien dat het om een foutje ging.

Hoe dan ook, we willen flexibiliteit tonen en bieden je de volgende opties:

1. Je houdt de doek zoals die is en vergeeft ons dit foutje, omdat je begrijpt dat dit kan gebeuren en je ons wat gunt. Bovendien heb je met de kleine doek ook al een superdeal met 56% korting.
  2. Je stuurt de kleine doek terug - op onze kosten - en ontvangt van ons een actiecode, waarmee je de grote doek bij je volgende bestelling gratis meekrijgt.
  3. Je houdt deze doek en we geven je €5 korting op je volgende bestelling. Daarmee krijg je dus een GYEON Washmitt en de kleine SilkDryer voor maar €7,99 totaal. Je krijgt dan ruim 70% korting op de toch al geweldige aanbieding met 56% korting.

We zijn van mening dat redelijkerwijs geweten of gesnapt kon worden dat dit een prijsfout of een specificatiefout betrof en dat dat normaal gesproken in het voordeel van de winkelier pleit. Een stukje dankbaarheid voor het überhaupt organiseren van dit soort kortingen zou best wel op zijn plaats kunnen zijn. We zouden het fijn vinden als je voor optie één kiest, omdat de rest dermate kostbaar voor ons is dat we de volgende keer dit soort acties moeten laten schieten of dit soort dagen zo moeten dichttimmeren dat er geen bal meer aan is om het te organiseren.

We hopen op je begrip en waarderen het enorm dat je deel uitmaakt van onze community. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, laat het ons gerust weten!

@Matsu en anderen, laten we begrijpen dat @Tim en zijn collega's hun uiterste inspanning hebben gedaan om mooie acties voor ons als liefhebbers te maken.

Door zo te reageren haal je wellicht de motivatie weg om op nieuw acties op touw te zetten.
Als je ergens niet tevreden over bent, ga in overleg, schrijf een mail of pak de telefoon

@Tim, ga zo door met jullie werk en toffe bedrijf!

@Tim, om achteraf een mes in de rug gestoken te krijgen en gezeik in de toekomst te voorkomen, is het misschien wel een idee om op de website te vermelden dat prijzen en afbeeldingen onder voorbehoud van (druk)fouten zijn.

• Leuk
Reacties: GeBas
@nicknameless
@Tim, om achteraf een mes in de rug gestoken te krijgen en gezeik in de toekomst te voorkomen, is het misschien wel een idee om op de website te vermelden dat prijzen en afbeeldingen onder voorbehoud van (druk)fouten zijn.
Zoiets staat wel in de voorwaarden denk ik. Volgens mij hadden we het in vorige edities ook in de lijsten gezet. Dit jaar wellicht niet. Maar ook dan heb je er gezeur over denk ik.

We gaan vast, net als elk jaar, 1 ster beoordelingen krijgen, omdat iemand zijn de bestelling niet de volgende dag in huis heeft. :/

“1 ster beoordelingen krijgen, omdat iemand zijn de bestelling niet de volgende dag in huis heeft”
Das ook echt kansloos trouwens om na zo’n actiedag te verwachten dat alles de volgende dag in huis is ,zelf vind Ik bestellingen sowieso altijd al juist supersnel afgehandeld na zo’n actiedag.

Begrijpend lezen was vroeger onderdeel van de les op de basisschool.
Alle voorwaarden gaan over als je een geschil hebt. Daarvoor moet je eerst een geschil willen.

Gunnen we het elkaar. En vraag die je jezelf moet stellen ...
Ik gun het CC van harte, al heel lang en graag ook nog heel lang na nu.
Omdat ik weet dat ze hun stinkende best doen, steeds weer.

@Tim,
Het staat inderdaad in de algemene voorwaarden vermeld al leest men die vaak nooit. Ik in ieder geval niet :D

6. Alle prijzen zijn onder voorbehoud van druk – en zetfouten. Voor de gevolgen van druk – en zetfouten wordt geen aansprakelijkheid aanvaard. Bij druk – en zetfouten is verkoper niet verplicht het product volgens de foutieve prijs te leveren

En over die 1 ster zou ik me niet druk maken, immers zijn 5x 1 ster ook 5 sterren :D
Azijnpissers zul je altijd hebben, hoe goed je je best ook doet.

En voor de mensen die het maar niet willen begrijpen dat met dit soort dagen het niet mogelijk is om de volgende dag de bestelling binnen te hebben ...

20161212_190642.webp

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reacties: kawazxr en RedCat
@nicknameless

Zoiets staat wel in de voorwaarden denk ik. Volgens mij hadden we het in vorige edities ook in de lijsten gezet. Dit jaar wellicht niet. Maar ook dan heb je er gezeur over denk ik.

We gaan vast, net als elk jaar, 1 ster beoordelingen krijgen, omdat iemand zijn de bestelling niet de volgende dag in huis heeft. :/
Ik heb nog nooit iemand 1 ster gegeven omdat ik iets niet ontvangen heb op de voorziene datum, en al zeker niet op een dag als Black Friday. Dat is kleingeestig imo...ook omdat het dikwijls dan nog aan PostNL ligt.

Ik had bij oom Ali twee maanden geleden een Creation Space CS0802A electrische precisie schroevendraaier besteld. Ik ging deze na een week krijgen...De verkoper had het verstuurd met Cainio en het is gewoon bijna 2 maanden ergens bij de douane blijven liggen, tot PostNL er ineens mee aan mijn deur stond. De verkoper had blijkbaar toch iets weten te fiksen. Dat is voor mij dan 5 sterren waard, ook al is het 7 weken later aangekomen.

Wat fouten in prijzen betreft, bijna ieder bedrijf heeft dat gewoon standaard in de voorwaarden staan, maar als juristen er mee aan de gang gaan, is (in andere gevallen) al eens gebleken dat er het een overduidelijke fout moet zijn, dus dat bijvoorbeeld de komma verkeerd staat, dus als je je echt op zo'n fout wil beroepen moet het wel heel duidelijk zijn. In bovenstaand geval waren er meerdere aanwijzingen (kortingspercentage en afbeelding) dat het om de kleine doek ging, dus het is zeker niet zwart-wit. Ik heb me er verder niet in verdiept, maar kan me voorstellen dat iemand even snel naar de aanbieding kijkt, en door de opgegeven afmeting op het verkeerde been wordt gezet, en ook niet alles vooraf heeft nagepluisd.

Kortom als je het zuiver juridisch wil bekijken, is het nog niet overduidelijk, alleen welk mens heeft zo weinig hobbies en zo veel tijd dat ie zijn tijd aan juridische haarkloverij wil spenderen.

Mensen realiseren zich niet wat voor spanning op een ERP en Infrastructuur word gezet van PostNL als de volumes in 2-3 dagen drie maal zo hoog zijn... Zelf werkend in de logistiek, stond ik vrijdagochtend in de loods om pallets voor te bereiden. Ik werk zelf in de ICT :)
Onze vaste pakketbezorger was vandaag van de partij, simpelweg omdat hij vond dat hij ook zijn steentje moest bijdragen.

Dit jaar niks bij CC besteld tijdens Black Friday, maar ik blijf het knap vinden hoe hard jullie gaan in deze drukke periode

Hoe dan ook. Stond het pakketje wat vrijdag om 10.01 is besteld gewoon vandaag *op zondag* netjes voor de deur met postnl. Voor een mega drukke periode als black friday. Chapeau voor zowel cc als postnl.

Ik heb lang in de retail gewerkt en nu in de it infra, en in beide gevallen weet ik hoe heftig dit soort kortlopende acties kunnen zijn voor zowel de techniek eronder alsmede de handen die bezig moeten zijn. Het is altijd all hands on deck.

• Leuk
Reacties: RedCat en Mark96