• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Black Friday 2024

Geen zorgen Tim...is geen probleem. Zoals ik zei ....is alsnog een goede deal, alleen had ik dan gewoon de Delirium droogdoek gekocht ipv de Silk Dryer set.

Ik was zelfs nog gaan kijken naar de prijs van de Silk Dryer Evo 70x90 om te zien hoe jullie aan die korting kwamen tesamen met de Silk Mitt Evo. Want het percentage klopte niet als je de prijs van die 2 nam met jullie korting af.

Zoals ik zei...op zo een dag is het niet simpel om zoiets te organiseren en een fout is snel gemaakt. Ik weet ook dat dit niet met opzet gebeurd is aangezien jullie altijd alles correct doen en er niet op uit zijn om op een sluwe manier dingen te verkopen zoals anderen wel durven doen. Zo ken ik Carclean niet.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reacties: schaef
@Tim, ik heb wel de url kunnen achterhalen, weet niet of je hier iets aan hebt?:eyes:

Scherm­afbeelding 2024-11-30 om 20.06.45.webp

Wat stond er bij het product zelf?
Bij het product stond de silk dryer 70x90 incl wasmitt. Ik heb niet naar de prijzen van losse producten gekeken vond de aanbieding goed en zodoende besteld. Had er bij gestaan dat het om de kleine variant ging had ik de delirium gegaan vanwege de grote. Verder niks meer en minder. Kan gebeuren.