• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

25 en 26 november 2022: Black Friday bij Carclean.com! Hour-, Limited en Mystery Deals en kortingen van meer dan 70%! ***UPDATE***

Poeh, hier was het even stressen. Meerdere errorpagina's gezien. Uiteindelijk na 1 mislukte betaling toch de Scangrip set kunnen aanschaffen. Al heb ik nu wel 2 bestellingen waarvan de eerste wacht op een betaling en de tweede wacht op verwerking... Moet ik hieromtrent even mailen @Dibbuz of komt dit vanzelf goed?
 
Hier ook een vastloper. Helaas de nanolex misgelopen. Kreeg foutmelding dat adres niet juist was. Terwijl ik voor ophalen had gekozen. Jammer.
 
  • Verdrietig
Reactions: SpeeDJ
Ik zie de COLLINITE
Liquid Insulator Wax No. 845 - 473ml tussen de limited deals staan voor 27,49. Wat kost deze normaal? Want zie geen oude prijs en korting hierop staan, zoals bij de andere producten...
 
Laatst bewerkt:
Dat komt omdat er geen aanbiedingsprijs is (anders dan de BF 15% korting) op de Collinite 845 (na de Limited Deal).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Pfoee, wat een stressen!
De website had de nodige vertraging en errors. Maar toch mijn bestelling uit eindelijk kunnen plaatsen!
Een extra flesje collnite kunnen scoren voor 9 euro en de wheelcleaner voor 1. De Interrieurreiniger van monello ook maar voor 5 euro meegenomen. Maar eens kijken wat dat is!
Thanks voor de leuke kortingen en succes met het afhandelen van de orders!
 
  • Leuk
Reactions: SpeeDJ
Leuk, hoor die actie, Wou een aantal limited artikellen bestellen. duurt een tijdje voordat de korting wordt verekend, dus paar keer de website refreshed. En jah eindelijk het juiste bedrag weergegeven. Dus snel bestellen loopt de website vast. Na enkele minuten doet de website weer, wil ik betalen. Kan niet want 1 limited artikel is niet meer op voorraad. Gelukkig nog op tijd voor een andere limited artikel en nog op voorraad. Wil ik betalen, kreeg een foutmelding. Bestelling geplaatst maar kon niet betalen want doorsturen naar ideal is fout gegaan, Toen heeft carclean maar de gehele bestelling geannuleerd. Bedankt voor zo'n zwarte vrijdag ervaring.
 
  • Verdrietig
Reactions: Boszna en RedCat
@Ano een beetje begrip voor deze absurde drukte is wel op zijn plaats denk ik voor de medewerkers van CarClean.
Iedereen die al wat langer klant is of vaker besteld heeft of al eens in de winkel is geweest weet dat CC geen dozenschuivers zijn, nu geven ze de kans voor velen om een mooie deal te pakken, gaat er iets fout, kan gebeuren toch?
Van de duizenden klanten bestellingen gaat er wel eens iets mis helaas.

Ik vind het jammer dat je zo negatief reageert in deze.
 
Helemaal mee eens Altos. Dit soort dingen kan je niet op voorhand voorkomen. Carclean maakt het over het algemeen netjes met ons. Ik hoop dat er morgen nog wat over is..;)
 
Helaas net een andere light gekocht maar die meguiars scangrip was echt een topdeal, hoop dat de kopers er heel blij mee zijn :)
Uiteraard is de eerste bestelling er al uit, de tweede komt morgen tijdens de gyeon periode…
 
@Altos, Wil alleen mijn verhaal delen hoe ik deze aktie heb ervaren. Er gaat hier ook veel mis.
Ok dat de prijzen niet kloppen kan gebeuren tijdens de bestelling, iets technisch en drukte (pech)
Ok ik was op tijd met bestelling plaatsen maar de website loopt vast, waardoor ik te laat bent, kan gebeuren (gewoon pech)
Geen nood dan maar ander producten bestellen, dan is er wel een bestelling geplaatst maar kan ik weer niet betalen door een andere storing (tja weer pech) Je ziet dat er een bestelling is geplaatst maar je kan dan op geen enkel manier betalen.
Maar dat carclean zomaar mijn bestelling annuleert vind ik niet al te klantvriendelijk.

Op deze wijze word je echt onmogelijk gemaakt om te bestellen en te profiteren van de actie.
Je kunt dit als negatief zien of beschouwen als een opbouwende kritiek. Uiteraard kun je als bedrijf zulke berichten negeren en dit volgende jaar op dezelfde manier weer overdoen.
 
  • Leuk
  • Verdrietig
Reactions: Josie en SpeeDJ
@Dibbuz dat was te merken dat de servers het niet trokken, dikke rookpluimen of valt het mee?

Ben de Nanolex wheel cleaner ook misgelopen, maar dat kan gebeuren op dit soort dagen. Heb weer wat voorraad in kunnen slaan van Scholl (polijstmiddel + pads) en wat nieuwe frutsels en snuisterijen. Dank Carclean voor de leuke acties en succes de komende dagen met het verwerken van alle orders.
We hebben er gewoon een emmer water overheen gekiept. Dat is wel goed toch? :D Bedankt voor je wensen en voor je bestelling!
 
@Ano
Het gaat niet om onmogelijk maken als in bewust gericht op iemand ...
Je hebt hier te maken met technische beperkingen bij een onderneming met mensen die alle kennis in huis hebben
Ik zie jouw reactie niet als opbouwend, daarvoor mist het de empathie richting de hardwerkende CC medewerkers
NB ze zitten al vanaf middernacht klaar en gaan nog even vijf dagen door ....

Je zit niet in een webshop van een dozenschuiver. Iedere klant wordt gewaardeerd.
 
@Ano,

Als je de socials van Carclean had gevolgd, dan had je kunnen lezen dat het explodeerde en de servers het niet aan konden.
En in plaats van hier te gaan lopen blaaskaken en roeptoeteren, had je ook een email kunnen sturen of een belletje kunnen doen, al schat ik de kans op dit moment zéér klein in dat ze meteen reageren, meteen de telefoon opnemen of hier in dit topic reageren vanwege de hectiek.

Ik ken Carclean al heel wat jaartjes en ik weet dat het achter de schermen met dit soort dagen een drukte van jawelste is.
De medewerkers van CC lopen de zich de rambam en daar mag ook wel eens wat respect en waardering voor worden getoond. Ze hadden de donker gekleurde dag(en) ook niet hoeven te doen hè.

Screenshot_20221125_182510_Facebook.jpg


Maar om je alsnog een kans te geven om te shoppen, heb ik m'n mandje leeg gekieperd en laat deze dagen aan me voorbij gaan, dat gun ik je.
 
Leuk, hoor die actie, Wou een aantal limited artikellen bestellen. duurt een tijdje voordat de korting wordt verekend, dus paar keer de website refreshed. En jah eindelijk het juiste bedrag weergegeven. Dus snel bestellen loopt de website vast. Na enkele minuten doet de website weer, wil ik betalen. Kan niet want 1 limited artikel is niet meer op voorraad. Gelukkig nog op tijd voor een andere limited artikel en nog op voorraad. Wil ik betalen, kreeg een foutmelding. Bestelling geplaatst maar kon niet betalen want doorsturen naar ideal is fout gegaan, Toen heeft carclean maar de gehele bestelling geannuleerd. Bedankt voor zo'n zwarte vrijdag ervaring.


Beste Ano,
Mail ons even met je ervaring. Het is een technisch verhaal, maar we konden niet anders dan de vastgelopen orders verwijderen. Op Facebook is er meteen vanmiddag een post van ons geplaatst over de "meltdown" van 14.00 uur. Zie hieronder:

Om 14.00 gingen onze Limited Deals en onze Mystery Deals in en dat hebben we geweten. Voor het eerst in ons 15 jarig bestaan raakten onze servers overbelast! Met meer dan 2500 gelijktijdige bezoekers gingen onze servers op het piekmoment protesteren. Oeps! Sorry!
Viste je daardoor achter het net? Mail ons: informatie@carclean.com
Wij kunnen in je account zien of je rond die tijd actief was en wat er in je cart zat. Als je er ondanks de storing tijdig bij was, kunnen we wellicht nog een deal voor je regelen.
We kunnen het niet garanderen, maar ook wij waren er niet blij mee en willen het dus serieus per persoon gaan bekijken!
We hebben inmiddels meer capaciteit geregeld en hopen dat het morgen een stuk beter gaat.
 
Lief dat jullie het voor ons opnemen! Maar we vinden het écht heel rot dat het misging. Vandaar dat we het ook graag willen oplossen. We hopen, dat @Ano ons een herkansing geeft. Door drukte heeft niemand van ons team hier eerder de reactie kunnen geven.
Ik snap ook zeker je frustratie als je graag wilt bestellen en het lukt totaal niet. Wil alleen even benadrukken, dat wij geen amateurs zijn op servergebied en de juiste intenties hebben.