Het is wel jammer om te lezen dat als je kritisch bent hier niet wordt gewaardeerd. Veel forumleden hier kijken door een gekleurde bril. Er worden ook aannames gedaan terwijl ze niet de hele verhaal kent . Mijn bestelling zat niet langer in de winkelwagen. Maar het was inmiddels al een bestelling met een ordernummer. Ik kan mijn bestelling ook terug vinden onder 'Order' (bestelde artikel) het zou dus gereserveerd moeten zijn voor mij. Cancelen kan ik zelf niet en opnieuw bestellen is ook geen optie want alle limited items die ik wilde bestellen zijn niet langer op voorraad. Dus mijn vastgelopen order had totaal geen invloed op anderen.
Toegevend is dat de limited artikelen absurd laag zijn geprijsd en dit een week vooraf is aangekondigd. Is het niet te verwachten dat het systeem dit niet aan kan? En natuurlijk heb ik sympathie met Carclean. Ik verwijt ze ook niet ten eerste dat de prijzen niet kloppen tijdens die limit hour, niet dat de website vastloopt en ook niet dat ik niet kan betalen, Maar zonder communicatie en uitleg mijn order verwijderen dat neem ik ze wel kwalijk.
Maar goed gezien de reacties, wordt dit mijn laatste bericht hier. Jullie hebben mij monddood gemaakt.
Veel winkel plezier en een goede avond gewenst
Reactie CC.com: Er is dus wél communicatie geweest hierover, op o.a. Facebook. Het kon technisch gezien niet anders dan op deze manier. Nogmaals, als je contact met ons had opgenomen, dan hadden we alsnog je kunnen helpen. Dat het systeem het niet aankon, was niet te verwachten. Wij hebben hier aardig wat als servers staan en hebben dit sinds het begin van ons bestaan nog niet meegemaakt. We hadden zeker wel op interesse gerekend, maar niet in deze gigantische mate.