• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

25 en 26 november 2022: Black Friday bij Carclean.com! Hour-, Limited en Mystery Deals en kortingen van meer dan 70%! ***UPDATE***

Het kan natuurlijk gebeuren, geen probleem, maar een ding begrijp ik het nog steeds niet, waarom de Collanite tussen de limited deals? 15% korting is prima maar ik dacht dat een super deal was (evengoed gekocht )
 
Vandaag ook een kleine bestelling gedaan, om morgen weer door te shoppen. Eigenlijk niets nodig, maar jullie weten zelf hoe dat gaat :p wilde eigenlijk nog de nieuwe foamlance van monello bestellen, maar in de tijdklok stond deze niet aangegeven met de korting (ook andere producten) dat was wel jammer maar niet erg want heb nog nog wel 2 lances. In iedere geval weer een mooi weekend zo vanuit cc. Iedereen veel plezier met zn spullen :)
 
Het kan natuurlijk gebeuren, geen probleem, maar een ding begrijp ik het nog steeds niet, waarom de Collanite tussen de limited deals? 15% korting is prima maar ik dacht dat een super deal was (evengoed gekocht )
Hoi Josie,
Collinite was een Limited Deal. Voor de eerste 30 stuks Liquid Insulator Wax gold een prijs van € 9,-. Daarna was er geen "andere" Limited Deal voor de overige voorraad, maar wel de 15% korting van Black Friday voor alle niet-aanbiedingsproducten.
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba en Josie
Hoi Josie,
Collinite was een Limited Deal. Voor de eerste 30 stuks Liquid Insulator Wax gold een prijs van € 9,-. Daarna was er geen "andere" Limited Deal voor de overige voorraad, maar wel de 15% korting van Black Friday voor alle niet-aanbiedingsproducten.
Oef... Die heb ik dan helaas gemist. Dat is nogal een verschil. Nu maar 3,60 korting ofzo. Naja het is niet anders. Verder mooie aanbiedingen!
 
  • Leuk
Reactions: SpeeDJ
@Ano Zo te zien wordt het voor je opgelost, als je even contact opneemt met CC. Overigens kan ik de actie van CC om vastgelopen orders te cancelen ook begrijpen: als van een bepaald artikel een beperkt aantal exemplaren voor een hele lage prijs weg mogen, is het zonde als een deel daarvan vastzit in vastgelopen orders. Als iemand daarna een nieuwe geslaagde poging heeft gedaan, staat er dus ten onrechte nog een exemplaar vast in een winkelwagentje Je kunt het cancelen van de orders dus ook zien als een vorm van service zodat mensen opnieuw de kans krijgen om een exemplaar voor een heel lage prijs te scoren. Het is heel frustrerend als je denkt dat het gelukt is om een goedkoop artikel te bemachtigen, en je kunt de deal niet afronden, maar met wat inlevingsvermogen in anderen misschien wel makkelijker te accepteren.
 
  • Leuk
Reactions: tamer
Het is wel jammer om te lezen dat als je kritisch bent hier niet wordt gewaardeerd. Veel forumleden hier kijken door een gekleurde bril. Er worden ook aannames gedaan terwijl ze niet de hele verhaal kent . Mijn bestelling zat niet langer in de winkelwagen. Maar het was inmiddels al een bestelling met een ordernummer. Ik kan mijn bestelling ook terug vinden onder 'Order' (bestelde artikel) het zou dus gereserveerd moeten zijn voor mij. Cancelen kan ik zelf niet en opnieuw bestellen is ook geen optie want alle limited items die ik wilde bestellen zijn niet langer op voorraad. Dus mijn vastgelopen order had totaal geen invloed op anderen.

Toegevend is dat de limited artikelen absurd laag zijn geprijsd en dit een week vooraf is aangekondigd. Is het niet te verwachten dat het systeem dit niet aan kan? En natuurlijk heb ik sympathie met Carclean. Ik verwijt ze ook niet ten eerste dat de prijzen niet kloppen tijdens die limit hour, niet dat de website vastloopt en ook niet dat ik niet kan betalen, Maar zonder communicatie en uitleg mijn order verwijderen dat neem ik ze wel kwalijk.

Maar goed gezien de reacties, wordt dit mijn laatste bericht hier. Jullie hebben mij monddood gemaakt.

Veel winkel plezier en een goede avond gewenst

Reactie CC.com: Er is dus wél communicatie geweest hierover, op o.a. Facebook. Het kon technisch gezien niet anders dan op deze manier. Nogmaals, als je contact met ons had opgenomen, dan hadden we alsnog je kunnen helpen. Dat het systeem het niet aankon, was niet te verwachten. Wij hebben hier aardig wat als servers staan en hebben dit sinds het begin van ons bestaan nog niet meegemaakt. We hadden zeker wel op interesse gerekend, maar niet in deze gigantische mate.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zojuist te horen gekregen dat ik alsnog een LDA1000 en een Nanolex Iron voor de actieprijs kon aanschaffen. Exact om deze service, snelheid en persoonlijke aandacht bestel ik bij Carclean. Voor zover het nog niet duidelijk was, jullie zijn toppers:heart_eyes:.

Het is jammer dat jullie alleen autopoetsspullen verkopen, nu moet ik ook nog bij stomme winkels kopen.
 
Ik voel nu al een zwart gat in mijn portemonnee aan komen.
Even een update voor mezelf, drie bestellingen is echt teveel..werkt veel te goed die limited en mystery deals ;)

Ik hoop voor het milieu dat alle 3 losse orders in 1 doos worden gepropt, want vanwege de tijdsloten losse bestellingen moeten doen.

Vee succes met inpakken!
 
Laatst bewerkt:
  • Grappig
Reactions: SpeeDJ en Tim
Screenshot_20221126-185840.png



Hoera, wij dachten dit jaar: waar blijven ze nou?! Maar gelukkig is het toch gelukt!

200.gif
 
Nee hoor, ... mijn vrouw heeft de doos al zien binnenkomen.

Ik had haar vanmiddag haar gang moeten laten gaan
Werd ze uitgenodigd in een nieuwe Porsche met 450 BHP plaats te nemen
Handige ik moest weer de prijs noemen : unamused:
 
  • Grappig
Reactions: SpeeDJ en RoyR