Heb hier een tijd terug ook Glaco DX gekocht, omdat Ultra niet beschikbaar was. Destijd nog wel een
uitgebreidere review achter gelaten.
Nu ik het een aantaal maanden heb gebruikt kan ik zeggen dat een realistische standtijd een maand of 2 a 3 is. Daarna wil je wel weer opnieuw aanbrengen omdat je er toch aan gaat ergeren als druppels op de ruit blijven liggen. Ik denk dat Ultra dat wel beter kan.
In de tussentijd heb ik ook beadmaker als sealant op de ruit geprobeerd. Deed zijn wel, en had echt goede sheeting, maar was na 2 weken al een stuk minder en is natuurlijk ook niet echt voor glas bedoeld.
Momenteel draai ik een testje met TW Clearvue. Daar las ik een hoop dingen over op het forum.
Die zit er nu een weekje op, dus kan over standtijd niks zeggen nog. Maar voorlopig bevalt het goed!
Wellicht dat ik nog wel binnenkort 1 kant weer schoon maak en daar Glaco DX aanbrengt om ze samen eens te vergelijken
Dit had ik hier ook met mijn 3e en tevens laatste BF pakket zou gisteren komen, maar komt vandaag.
Had ook aangegeven dat ik dit pakket wilde laten bezorgen in een Pakkettenautomaat in de supermarkt hier.
Die is tot 21.00 open, zodat ik ook na werktijd het pakket nog kan ophalen. Zie ik net dat PostNL nu zelf een ander Pakketpunt heeft gekozen die tot 16.30u open is door de weeks..