• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BLACK FRIDAY 2023 (overzicht)

@RoyR heb jij die glaco set besteld? Ik moet m'n pakketje nog krijgen maar was in de veronderstelling dat de Ultra Glaco Glass Sealant in zat.
Dat kan, we waren zo snel door de Compound+DX in dat ik besloten had de Compound+Ultra aan te bieden als alternatief.
Dat hadden we echt niet verwacht, het is niet dat we maar een paar setjes hadden zeg maar...
 
Braaf aan het wachten op het laatste pakketje wat word bezorgd bij het pakket punt wat al 10 min dicht is.. ik heb een vermoeden dat hij niet meer komt vandaag:joy::p
IMG_6924.jpeg
 
  • Leuk
Reactions: kawazxr en schaef
Dat kan, we waren zo snel door de Compound+DX in dat ik besloten had de Compound+Ultra aan te bieden als alternatief.
Dat hadden we echt niet verwacht, het is niet dat we maar een paar setjes hadden zeg maar...
Het was ook een leuke prijs. DX of Ultra, wat is het verschil?
 
Het was ook een leuke prijs. DX of Ultra, wat is het verschil?

Heb hier een tijd terug ook Glaco DX gekocht, omdat Ultra niet beschikbaar was. Destijd nog wel een uitgebreidere review achter gelaten.
Nu ik het een aantaal maanden heb gebruikt kan ik zeggen dat een realistische standtijd een maand of 2 a 3 is. Daarna wil je wel weer opnieuw aanbrengen omdat je er toch aan gaat ergeren als druppels op de ruit blijven liggen. Ik denk dat Ultra dat wel beter kan.
In de tussentijd heb ik ook beadmaker als sealant op de ruit geprobeerd. Deed zijn wel, en had echt goede sheeting, maar was na 2 weken al een stuk minder en is natuurlijk ook niet echt voor glas bedoeld.

Momenteel draai ik een testje met TW Clearvue. Daar las ik een hoop dingen over op het forum.
Die zit er nu een weekje op, dus kan over standtijd niks zeggen nog. Maar voorlopig bevalt het goed!

Wellicht dat ik nog wel binnenkort 1 kant weer schoon maak en daar Glaco DX aanbrengt om ze samen eens te vergelijken ;)

Braaf aan het wachten op het laatste pakketje wat word bezorgd bij het pakket punt wat al 10 min dicht is.. ik heb een vermoeden dat hij niet meer komt vandaag:joy::pBekijk bijlage 166057

Dit had ik hier ook met mijn 3e en tevens laatste BF pakket zou gisteren komen, maar komt vandaag.
Had ook aangegeven dat ik dit pakket wilde laten bezorgen in een Pakkettenautomaat in de supermarkt hier.
Die is tot 21.00 open, zodat ik ook na werktijd het pakket nog kan ophalen. Zie ik net dat PostNL nu zelf een ander Pakketpunt heeft gekozen die tot 16.30u open is door de weeks.. :tired_face:
 
Ik dacht dat de droog tijd van DX ook een stuk korter is, zal ook een gevolg zijn van de duurzaamheid. Hier de Ultra wel in gebruik. Voor mij een standtijd van 6 maanden of 15-20k km
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Ik ga straks weer lekker de Nanolex Ultra Glass aanbrengen. Nog geen betere standtijd en werking gezien. De Nanolex deed het op de Giulietta vanaf 30km al zo goed dat de ruitenwisser amper gebruikt werd. Dat heb ik bij de Ultra Glaco pas vanaf minimaal 60, afhankelijk van de regen soms nog harder. Maar het gemak van aanbrengen wint Soft99 toch wel.
Momenteel de H2Go van Angelwax op de Jaguar. Ook erg makkelijk aan te brengen al denk ik dat Glaco DX nog wat makkelijker is
 
  • Leuk
Reactions: SpeeDJ en RoyR
Heb hier een tijd terug ook Glaco DX gekocht, omdat Ultra niet beschikbaar was. Destijd nog wel een uitgebreidere review achter gelaten.
Nu ik het een aantaal maanden heb gebruikt kan ik zeggen dat een realistische standtijd een maand of 2 a 3 is. Daarna wil je wel weer opnieuw aanbrengen omdat je er toch aan gaat ergeren als druppels op de ruit blijven liggen. Ik denk dat Ultra dat wel beter kan.
In de tussentijd heb ik ook beadmaker als sealant op de ruit geprobeerd. Deed zijn wel, en had echt goede sheeting, maar was na 2 weken al een stuk minder en is natuurlijk ook niet echt voor glas bedoeld.

Momenteel draai ik een testje met TW Clearvue. Daar las ik een hoop dingen over op het forum.
Die zit er nu een weekje op, dus kan over standtijd niks zeggen nog. Maar voorlopig bevalt het goed!

Wellicht dat ik nog wel binnenkort 1 kant weer schoon maak en daar Glaco DX aanbrengt om ze samen eens te vergelijken ;)



Dit had ik hier ook met mijn 3e en tevens laatste BF pakket zou gisteren komen, maar komt vandaag.
Had ook aangegeven dat ik dit pakket wilde laten bezorgen in een Pakkettenautomaat in de supermarkt hier.
Die is tot 21.00 open, zodat ik ook na werktijd het pakket nog kan ophalen. Zie ik net dat PostNL nu zelf een ander Pakketpunt heeft gekozen die tot 16.30u open is door de weeks.. :tired_face:

Haha mijn pakketjes avontuur gaat nog verder. Toch maar wat eerder naar huis gegaan zodat ik het pakket nog kan oppikken bij het punt. Kom ik daar, staat er al een rij voor de PostNL automaat. Systeem werkt niet.

"Ja we hebben te veel pakketten, normaal krijgen we er maar 15 en nu 65, dan wil hij wel eens op hol slaan"

kregen hem ook niet meer aan de praat. Dus zonder pakket weer naar huis gegaan .

Ze blijven iets langer open. Dus hopelijk kunnen ze ze zo alsnog mijn pakket uitgeven.:joy:

"mooie" tijden dit voor winkels en postbezorgers.

1000063918.jpg
 
Heb ook aantal maal Nanolex Utrla Glad gebruikt maar de soft 99 is met zijn prijs en hoeveelheid goedkoper dat ik niet erg vind dat standtijd wat korter is. Heb de clearvue ook nog staan moet deze nog proberen.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Ik zou jullie toch de H2g0 van Angelwax willen aanraden, voor dat tientje hoef je het al niet te laten liggen.
Ben benieuwd wat jullie bevindingen zijn in vergelijk met andere glas sealants & coatings.
 
  • Leuk
Reactions: Zoranurai
Onee, niet nog een glascoating product noemen om te moeten testen! Must resist! Haha.

Pakket is overigens nnog netjes uitgeleverd! Eindgoed algoed.
Zal straks nog een foto van mijn aanwinsten van BF2023.
 
  • Leuk
  • Grappig
Reactions: AndyVR en SpeeDJ
Een grote fan van de Gyeon Glass? Die vind ik nu niet echt uitmuntend om die in een grote bidon te kopen. De Spray and Wipe daarentegen heb ik ook steeds in gallon op reserve.

Iemand trouwens een vergelijking tussen de Angelwax H2GO vs Soft 99 Glaco DX en Ultra? Ik heb de H2GO en ik vind die zeer goed. Het flesje moet denk ik jaren meegaan, want het blijft wel zeer lang op de ruit zitten.
 
Laatst bewerkt:
@RoyR man je hebt voor een vermogen aangeschaft.

Gyeon glass is in mijn ogen echt super!

Glaco Ultimate gaat ook lang mee. Natuurlijk afhankelijk hoeveel je rijd en andere omstandigheden.
 
  • Verbluft
Reactions: RoyR
Hier ook geen klachten over Gyeon Glass. Als hij op is stap ik echter wel terug op Clearly Menthol van Dodo. Vond die toch nog fijner werken maar daar waren destijds de grootverpakkingen van op