haha herkenbaar. Dat heb ik nu met BH Autofoam die hier staat met nog zo'n 50% denk ik. Je gebruikt amper wat, dus zon flacon is niet zo snel leeg.
Toch zou ik wel weer een flacon Touchless er bij willen zetten, want mooie prijs en straks toch wel weer nodig

..
Touchless is wat mij betreft denk ik wel wat effectiever in het reinigen (zeker in de winter) dan Autofoam. Maar dat is in verhouding een gering verschil, ook Autofoam is een schitterend product om vuil los te weken en doet zijn ding goed. Toch denk ik dat als ik een flacon Touchless weer bestel, dat die autofoam nog langer op 50% blijft staan

...
Soms is het ook gewoon het gevoel dat je bij een product hebt. Ik heb lang gewassen met PB S&S, Echt een prima product en maakt de auto echt goed schoon. Ik zag hier een hoop mensen lovend spreken over BTBM en dacht ook eens proberen. Ik heb ze wel eens vergeleken hier op het forum, maar vind er eerlijk gezegd weinig verschil in zitten. Beide zijn kwalitatief gezien goede producten, maar BTBM is toch wel een stuk duurder in gebruik. Toch pak ik nog altijd liever BTBM uit mijn voorraad kastje dan PB S&S voor mijn eigen auto..