• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

[USER=64]@Quincy[/USER] - 12.000 ml  x   0.02   =   240ml product in je foamfles.

Even uit mijn hoofd; Ik heb mijn berekening lange tijd geleden gedaan. Ik deed 400ml water in de foamfles (400ml mengsel is wat ik meestal gebruik). Ik spoot dit leeg in een emmer met de Lancia dicht. (Dus max zuigen uit de foamfles) Toen de foamfles leeg was, had ik zo'n 7.9L water in de emmer.

7900ml   x   0,02   =   158ml product in the foamfles doen, aanvullen tot 400ml totaal mengsel.

Of die 240ml in jouw berekening veel is of niet, dat heeft te maken met de inhoud van je foamfles. Als je 240ml product moet gebruiken terwijl je een foamfles van 300ml totaal hebt, dan is het veel product en dus een sterk mengsel. Maar dat kan wel kloppen, want je spuit bovengemiddeld veel water en daar moet dus ook meer product bij.

(Ik denk dus dat je mengkraan vrij ver openstaat, zodat er weinig mengsel uit je foamfles gezogen wordt c.q. meer valse lucht)