• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

18 bedrijfswagens

vectraroels

Detailing rookie
22 jul 2010
174
0
op het programma staat voor de aankomende weken samen met een maat van me 18 bedrijfswagens. Deze wagens hebben eigenlijk alleen maar wasstraten gezien en zijn af en toe tussendoor afgespoten.
De auto's staan ook jaar in en uit buiten en zijn maximaal 4,5 jaar oud.
Het gaat om de volgende wagens.

3x ford connect
3x VW caddy
9x ford transit
3x verhoogde ford transit

alle wagens hebben een imperiaal op het dak, en de verwachting is dat het dak dus ook behoorlijk mishandeld is.
Alle wagens staan ook in de gele kleur en zijn behoorlijk verkrijt.
dit is ook de reden van de eigenaar om alle auto's te laten detailen

Alle wagens gaan een volle exterieur detail tegemoet, op de vw caddy's na.
Deze gaan namelijk over een half jaar de deur uit.

Ik zal jullie op de hoogte houden van de vorderingen van dit behoorlijk grootte project. (tijdsduur maximaal 4 weken ivm bouwvak)

foto's worden zeker genomen. Is inderdaad een flinke klus. Gelukkig doen we het met zijn 2.
Hopen dat er nadat die bussen er weer goed uit zien ook wat beter mee om gegaan word.

goed gek bedoel je haha :P
we mikken op 1 wagen per dag.
en we gaan niet alle dagen achter elkaar werken anders ben je helemaal stuk.

foto's gaan er zeker komen. Weet alleen niet of dat per wagen afzonderlijk gaat worden

Veel succes! Benieuwd naar de foto's. Op zich wel makkelijk met al die grote vlakke panelen. Heb twee keer in mijn leven de Mack van ons bedrijf gedetailed, met steigers en de hele mik mak. Bijna een week nodig gehad om er van te herstellen. Spierpijn! Maar het is ook een high rise 80'' sleeper.

We hebben nu een nieuwe Vision, ook met 80'' high rise sleeper.

Laatst bewerkt door een moderator:
Geloof mij, bij de eerste ga je er vol tegenaan, bij de 2de was het niveau tot een dramatisch punt gedaald.

Daarna heb ik een total meltdown gehad en stond het detailen me flink tegen. Heb een tijd niets meer gedaan gewoon omdat ik er geen zin en puf meer in had.

Goed dat je het even naar voren schopt. Ik ga van de week even de fotos er op zetten. Was een zeer behoorlijke klus. Maar wel erg leuk

Kan me goed voorstellen dat het een beste klus was, ben eveneens zeer benieuwd naar het relaas plus de foto's :)