Vandaag de 1961 Citroen ID van mn oom gedaan. Hij is nu ruime 1,5e maand thuis (en zo'n half jaar geleden gespoten), vrijwel helemaal "gerestaureerd". Tussen "" omdat het toch niet echt tot de puntjes is, hij is gewoon GOED opnieuw gedaan. Lak, schermen, nieuw dak, nieuwe bekleding, nieuwe velgen, banden etc etc. Van het weekend is er een groot seizoensopenings evenement voor de ID/DS club (Of alle Citroenclubs, dat weet ik niet). Maar goed, daarom had hij mij gevraag of ik hem wilde poetsen voor hem. Dus dat heb ik gedaan....
Allereerst goed afgespoten, want hij was enorm stoffig.
Velgen met APC gedaan en een kwastje
Hierna 2 maal met het 2 emmersysteem gewassen met de bekende washmitt en PB SS&S.
Afgedroogd met de CSS delirium towel
Gekleid met Mothers geel en Dodo BTBS
Gepolijst met zwart & finale op standje 1,5. Zeer mild dus, maar ruim voldoende. Lak was bovenverwachting voorzien van swirls! Maar ook boterzacht!
Geprept en de naden en kieren gedaan met een doekje
Voorzien van een laagje PB blackhole
Laagje Colli 915
Ruiten gedaan met Dodo BTBS
VOOR & NA naast elkaar
(p.s: foto's zijn bewerkt, maar niet gemanipuleerd. Bij de voor & na's heb ik ook GEEN polarisatiefilter gebruikt ofzo)
--
Wat overige sfeerfoto's, wat meer bewerkt en wel met polarisatiefilter genomen.
ALBUM LINKJE, veel meer foto's gemaakt. Dus mocht je het leuk vinden deze te zien. KLIKJE
Allereerst goed afgespoten, want hij was enorm stoffig.
Velgen met APC gedaan en een kwastje
Hierna 2 maal met het 2 emmersysteem gewassen met de bekende washmitt en PB SS&S.
Afgedroogd met de CSS delirium towel
Gekleid met Mothers geel en Dodo BTBS
Gepolijst met zwart & finale op standje 1,5. Zeer mild dus, maar ruim voldoende. Lak was bovenverwachting voorzien van swirls! Maar ook boterzacht!
Geprept en de naden en kieren gedaan met een doekje
Voorzien van een laagje PB blackhole
Laagje Colli 915
Ruiten gedaan met Dodo BTBS
VOOR & NA naast elkaar
(p.s: foto's zijn bewerkt, maar niet gemanipuleerd. Bij de voor & na's heb ik ook GEEN polarisatiefilter gebruikt ofzo)
--
Wat overige sfeerfoto's, wat meer bewerkt en wel met polarisatiefilter genomen.
ALBUM LINKJE, veel meer foto's gemaakt. Dus mocht je het leuk vinden deze te zien. KLIKJE