• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

1e Carclean.com Nieuwsbrief de deur uit!

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.694
200
Berkel en Rodenrijs
Afgelopen weekend hebben wij onze eerste nieuwsbrief de deur uit gedaan. :party:

Binnenkort maken we ook een start met het mailen van onze aanbiedingen!

Ook is het op korte termijn mogelijk om je voor onze nieuwsbrief in te schrijven, terwijl je nog geen klant bij ons bent. Op de homepage komt hiervoor een optie beschikbaar.

Weer een stap vooruit dus! :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Idd een mooie toevoeging..Zeker voor de mensen die minder tijd hebben om het forum te bezoeken..

:)^
 
Ja zoals ikke!

Heb het de laatste weken echt smoor en smoordruk! En weinig tijd op het forum te bezoeken, en school is ook gewoon erg druk,
Kijk maar naar me auto, die is al 8 weken niet gewassen 8-())

Dus heel blij met die nieuwsbrief!
 
Ziet er strak uit die nieuwsbrief!

En als ik het goed heb opgemerkt waren mijn afbeeldingen niet geblokkeerd zoals bij de meeste nieuwsbrieven.
 
Helaas niets ontvangen maar heb hem even online gelezen. Ziet er goed uit!
En idd leuk voor mensen die even wat minder tijd hebben. Mijn auto staat er ook bepaald niet gewassen bij :confused: Laatste maanden van het jaar + januari zijn hier echt tropen qua werk.
Maar komt wel weer, en straks met de nieuwe DAP ga ik los natuurlijk :party:
 
waarom heb je het rondje meerijden in de R8 niet verloot onder alle mensen die zijn ingeschreven:-" ik had graag dat rondje gewonnen:ja
 
tsunami69 zei:
waarom heb je het rondje meerijden in de R8 niet verloot onder alle mensen die zijn ingeschreven:-" ik had graag dat rondje gewonnen:ja

Hier nog 1 :D

Maar inderdaad een lekker professionele nieuwsbrief zeg!
Had eigenlijk met mezelf afgesproken dat ik dit jaar niets meer ging bestellen, komt ie weer met zo'n geen verzendkosten achtie!! :|~* :-"
 
Hij zag er perfect uit! Knap werk.

Jeroentje zei:
Heb het de laatste weken echt smoor en smoordruk! En weinig tijd op het forum te bezoeken, en school is ook gewoon erg druk,
Kijk maar naar me auto, die is al 8 weken niet gewassen 8-())

Dus heel blij met die nieuwsbrief!
Sluit ik me graag bij aan!
En mijn auto is al 4 maanden niet gedaan, dus tsja... =-o