• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

1ste maal Flex 3401 VRG op vriendin haar nieuwe wagen

Wout_RS;329232 zei:
Idd NHKe nu heb ik al aan gedacht om de kleinere backingplate aan te schaffen, met die rand die nu uitsteekt vind ik het gevaarlijk om daar dan ergens mee te happeren en zo een kras te maken.

Told you! Werkt 2 x zo fijn en met een gerust gevoel ;)

Als uw vriendin de volgende keer roept dat ze over 2 uur de auto nodig heeft tijdens een detail sessie laat dan al het werk uit uw handen vallen en roep, ok neem maar mee dan ben ik er klaar mee.

Rome moest toch ook niet in 2 uur af omdat het daarna nodig was? :-)^

@ RML, ik ging die dag toch niet klaar geraken met het werk, dus was toch al van plan een stukje over te slaan, maar het laatste stukje had ik dan toch moeten haasten aangezien ze het net ietsje vroeger nodig had dan ik had verwacht.

De dag erna ging ik naar Porsche Francorchamps genieten dus wou ik dat het wel wat af was ;-)

Wout_RS;329285 zei:
Merci mannen!

@ Soost & Ex-mooseman, die nrplaathouder met die kleine nr-plaat is idd geen zicht, maar was nog in afwachting tot de nieuwe nr-plaat binnen kwam, deze is vandaag binnen en is nu de perfecte maat hiervoor ;-)

@ denjos: volgens mijn ouders gaan betere raad of voorraad rechtstreeks uit de auchan. Een volledige Peugeot Partner gevuld met water :D
kon ik dat ook maar zeggen van m'n detailspullen :D

Ge kunt nooit weten dat het weer oorlog wordt :D. In de Westhoek zijn ze die van 14/18 nog niet vergeten :lol

Haha ex-mooseman :D

wacht maar of ik kom met de waterpistool he :D en ik heb water genoeg :D

waarom staat er eigenlijk [+1] in m'n titel

Netjes gedaan hoor, lekkere kleur ook!:-)^

Ik heb een aantal keren een vergelijkbare Astra gedaan (metallics), deze leken mij ook relatief goed te corrigeren.

Dankuwel!

vond het idd een leuk kleur om mee te werken, je zag direct het verschil in correctie!