poetsertje zei:
Waarom de limiet aan auto's?
Even ter verduidlijking : Vanuit onze eigen club hebben we dit in eerste instantie opgezet.
Omdat er nog wat ruimte overbleef in de eerste hal (van de foto's) en veel leden van onze club ook op het CC forum actief zijn hebben we als club besloten om de rest van de hal aan jullie ter beschikking te stellen.
De overige hallen kunnen er evt idd ook bijgetrokken worden
echter : deze staan op dit moment vol met de BMW's & containers.
Ook zijn die hallen absoluut niet ter vergelijken met de hal die we nu gereserveerd hebben en zijn deze ook niet zo goed verwarmd, geisoleerd en verlicht als deze hal.
Als jij met je audi club op de tocht bij de ingang wil gaan staan waar een overhead deur van 5x8 meter constant openstaat, je met eigen lampen de auto's moet gaan uitlichten en iedereen in & uit rijdt : mijn zegen heb je maar ik denk dat dat verre van ideaal is en dat je dat niet richting je mede club leden kunt maken voor dat geld.
Houdt er trouwens ook even rekening mee dat het geen juli / augustus is waneer we dit houden maar dat we dan een maand voor de kerst zitten.
Ik ga af op de eigenaar en deze geeft bij ons aan dat 40-45 auto's echt de max is voor de activiteiten in de hal die we nu hebben gereserveerd.
Omdat we allemaal lekker prettig willen werken zijn we safe gaan zitten en hebben we bij 40 auto's de limiet gesteld. (jullie hebben dus al meer plek dan onze eigen club waar het oorspronkelijk voor bedoeld en opgestart is).
De mensen die vanuit CC op de reserve lijst staan ben ik echt niet vergeten. Als ik op 15 oktober nog plekken overheb (en of dat nu door mensen van CC is of onze eigen club die afzeggen) dan gaan die plekken gewoon naar jullie toe
Als er echt zoveel interesse vanuit het CC-forum is kunnen we altijd in het voorjaar (Maart / April / Mei) eens een keer het hele complex qua hallen huren en er met 70 - 100 auto's gaan staan ? Ik vindt dat geen probleem om op te zetten iig.
Voor nu blijf ik bij deze ene hal en ga ik er niet meer bij regelen omdat ik dat gewoon weg niet zie zitten (wil ook een stukje kwaliteit afleveren).
Gr. Arjan