• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

20 November detaildagje Lelystad

shit....zie dit te laat....3e op reserve dan maar...was vorig jaar gezellig
 
Vraagje: 15 eur per auto ongeacht het aantal "detailers" wat meekomt?
nee ik kom niet met een bus met 40 man erin :D
 
De eigenaar van de hal wil 15 euro per auto vangen. Of je er nu in je 1tje inzit of de hele schoonfamilie meeneemt maakt qua entree niets uit.
 
Ow dus als je de auto buiten parkeert kan je ook gewoon gezellig langs gaan?

In that case.

2 broodjes frikandel en BBQ :p
En je kan me van de reserve lijst afhalen, vind toch leuker om te babbelen tijdens zoon dag dan aan mijn auto te prutsen.
 
Waarom de limiet aan auto's?

Eigenaar doet hal 2 zonder gevolgen/kosten of gemor er extra bij open hoor.
Misschien kan ik bij het Audi forum ook effe peilen of er liefhebbers zijn.
Normaal regel ik het altijd, maar 2 keer per jaar vind ik iets te veel.

Per hal is 25 man echt wel de limiet qua ruimte hoor trouwens
 
poetsertje zei:
Waarom de limiet aan auto's?

Even ter verduidlijking : Vanuit onze eigen club hebben we dit in eerste instantie opgezet.
Omdat er nog wat ruimte overbleef in de eerste hal (van de foto's) en veel leden van onze club ook op het CC forum actief zijn hebben we als club besloten om de rest van de hal aan jullie ter beschikking te stellen.


De overige hallen kunnen er evt idd ook bijgetrokken worden echter : deze staan op dit moment vol met de BMW's & containers.
Ook zijn die hallen absoluut niet ter vergelijken met de hal die we nu gereserveerd hebben en zijn deze ook niet zo goed verwarmd, geisoleerd en verlicht als deze hal.
Als jij met je audi club op de tocht bij de ingang wil gaan staan waar een overhead deur van 5x8 meter constant openstaat, je met eigen lampen de auto's moet gaan uitlichten en iedereen in & uit rijdt : mijn zegen heb je maar ik denk dat dat verre van ideaal is en dat je dat niet richting je mede club leden kunt maken voor dat geld.
Houdt er trouwens ook even rekening mee dat het geen juli / augustus is waneer we dit houden maar dat we dan een maand voor de kerst zitten.


Ik ga af op de eigenaar en deze geeft bij ons aan dat 40-45 auto's echt de max is voor de activiteiten in de hal die we nu hebben gereserveerd.
Omdat we allemaal lekker prettig willen werken zijn we safe gaan zitten en hebben we bij 40 auto's de limiet gesteld. (jullie hebben dus al meer plek dan onze eigen club waar het oorspronkelijk voor bedoeld en opgestart is).
De mensen die vanuit CC op de reserve lijst staan ben ik echt niet vergeten. Als ik op 15 oktober nog plekken overheb (en of dat nu door mensen van CC is of onze eigen club die afzeggen) dan gaan die plekken gewoon naar jullie toe


Als er echt zoveel interesse vanuit het CC-forum is kunnen we altijd in het voorjaar (Maart / April / Mei) eens een keer het hele complex qua hallen huren en er met 70 - 100 auto's gaan staan ? Ik vindt dat geen probleem om op te zetten iig.
Voor nu blijf ik bij deze ene hal en ga ik er niet meer bij regelen omdat ik dat gewoon weg niet zie zitten (wil ook een stukje kwaliteit afleveren).


Gr. Arjan
 
Juffer1 zei:
Op 15 oktober willen we een definitieve lijst hebben van alle personen die deze dag binnen willen staan en wie van hun overdag iets warms willen eten of mee doet met de BBQ.
Deze personen hebben dan tot 5 November om in ieder geval het bedrag voor het eten over te maken op een nog nader te benoemen rekeningnummer.


Op 15 oktober kijken Arjan en ik wie zich heeft opgegeven en wat hun wensen qua eten zijn.
De leden van CC krijgen van ons een PB met daarin hun reservering (qua eten), het bedrag wat daaraan vast hangt en ons rekeningnummer.

Dit bedrag moet voor 5 November op onze rekening staan, natuurlijk mag je ook gelijk de entree aan ons overmaken maar betaal je dat die dag liever cash aan mij of Arjan dan is dat ook geen probleem.

Voorlopig hoeft dus nog niemand iets te betalen :cool:
 
Ik heb eigenlijk een vraag of, eerder gezegt een gunst aan iemand van de professionals. :schaam

Ik heb ook geen idee of dus een aantal "professionals" onder ons, ook hun auto gaan detailen, maar ik heb dus nog een aantal kleine plekjes die ik
graag weggewerkt zou willen hebben. Enkel met het machinale detailen ben ik gestopt. En heb er gewoonweg nu geen tijd voor.

Heb een soort van vogelpoep plekje op mijn linker voor deur. En bij de handgreep zitten wat krassen van de sleutel of ringen o.i.d. (rechterzijde zit geen slot buitenwerkt)
Ook op mijn rechter voor deur, zit een lelijke beschadiging. En op de achterbumper heeft er iemand een kras gemaakt, en hier ben ik helemaal niet blij mee ook! :|

Dus is er iemand die wat wilt proberen, laat het aan me horen, en proberen we het 20 november op te lossen. :party:

Aantal foto's
(Lak is erg smerig, dus een aantal horizontale strepen is vuil, en geen krassen hoor)
 
Mij wil je liever niet op je auto loslaten met een machine, dat laat ik aan anderen over eventueel ;)
Maar de krasjes bij de handgrepen, dat zijn zulke kleine stukjes, en vaak moeilijk bereikbaar, is daar handmatig geen resultaat te boeken met een beetje grove handpad (wit/oranje)?
 
Om die reden alleen al heb ik de oranje ( witte had ik al ) handpad gekocht en de wolfgang groene (polijst) fingerpockets.
Geen idee of het wat is, maar lijkt mij fantastisch hulpmiddel.
Maar je bent er toch bij straks .... staat genoeg ervaring om je heen om in elk geval een blik ( ipv foto ) te kunnen werpen qua mogelijkheden.

Wat betreft polijstmiddelen .... nou vooruit:Duw Hier ]d~^
 
Hahaha,

ja misschien toch niet zo gek, om een "handmatig" polijstsetje samen te stellen.

Maar dan zijn die flessen weer zo enorm groot :weetniet
(oke, zo is er altijd wel iets te pietluttigen...)

En de krasjes onder de deurgreep, ben ik nog niet zo bang voor om handmatig te doen,
eerder de bumperkras, rechterdeur, en vogelpoepvlek. Dat dezen echt machinaal moeten....