• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

20 september 2020: End of Summer Sale!

Alle 2 de bestellingen binnen gekregen, Jammer dat ik mij zondag had verslapen ( nachtdienst gehad ) voor de Poorboy's World acties.

Ook een compliment voor de email met daarin hun excuses voor het niet op tijd kunnen inpakken van 1 van mijn bestellingen.
Ik wou dat elk bedrijf dat deed, kunnen een hoop bedrijven wat van leren!
Maar dank aan Car Clean voor zowel de actie als de snelle leveringen!
 
Ondanks ik alle begrip heb, hoop ik toch wel dat ik vandaag of morgen bericht krijg dat m'n pakketje opgestuurd is. :) Dan heb ik nog kans dat het zaterdag op het afhaalpunt terecht is gekomen en niet pas ergens volgende week.

Poliisten en coatings aanbrengen in het komende herst-weer is een No-Go voor de Roadside Detailer. :p
 
  • Leuk
Reactions: TWA
Ondanks ik alle begrip heb, hoop ik toch wel dat ik vandaag of morgen bericht krijg dat m'n pakketje opgestuurd is. :) Dan heb ik nog kans dat het zaterdag op het afhaalpunt terecht is gekomen en niet pas ergens volgende week.

Poliisten en coatings aanbrengen in het komende herst-weer is een No-Go voor de Roadside Detailer. :p
Ooef... En dan dezelfde dag de melding krijgen dat je pakket verstuurd gaat worden. Hahaa! En het beste is nog dat de verwachte leverdatum eergisteren was, dus ik had nog stiekem de hoop dat al al bezorgd was bij het Afhaalpunt.
 
Mn 2e bestelling laat helaas iets op zich wachten, maakt voor de rest niet uit. Ik weet waar ik langs moet om verhaal te halen :p alleen ik lees dat iedereen een mailtje en dergelijke krijgt, maar ik krijg de laatste tijd niets meer binnen wb mail terwijl ik niets heb gewijzigd. Weten jullie waar dit aan kan liggen?
 
  • Leuk
Reactions: LAWRENCIO_XD
Ik begon ook een beetje te twijfelen begin deze dag. Bestelling 2 was al binnen en bestelling 1 had ik verder niks van gehoord. Vanmiddag het T&T mailtje gekregen dus ik ben weer gerustgesteld hahaha.
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Tot nu toe prima. Zit er bijna 2 weken op en geeft nog steeds prima beading. Ik ga zaterdag weer wassen, en dan weet ik hoe het zich houdt na een wasbeurt. De afgelopen dagen wel flink slecht weer gehad, dus tot nu ben ik wel tevreden dat de beading (op de relatief schone delen) nog goed is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Reactions: Corsablok
Vandaag de auto voor het eerst gewassen nadat ik 2 weken geleden Polar Seal had aangebracht. Beading ook na het wassen nog uitstekend, behalve op de delen net achter de voorwielen, daar was het wel een beetje minder. Ik denk dat de standtijd dus wel iets minder is dan bij Gyeon Bathe+, maar om dat met zekerheid te zeggen moet ik het nog een paar weken aanzien.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Reactions: Corsablok