Na het geweld van de RS6 van twee weken geleden deze keer een auto uit een iets andere categorie. Weliswaar 420 pk en 660nm koppel en all wheel drive maar verder onvergelijkbaar.
Het begon met de vraag: zou je voor mij misschien een paar krassen weg kunnen halen? Bij inspectie bleek dat de hele auto onder de swirls zat en alleen die paar krassen weghalen zou een paar vreemde glimmende plekken op de lak geven. Dus toch een volledige correctie. Deels met de eigenaar gedaan, totaal 12u bezig geweest dus dat viel mee deze keer. En 1 laagje coating scheelt ook een hoop.
Eerst een paar plaatjes van het eindresultaat:
De auto zat dus lekker onder de swirls:
Lakdikte, deurstijl, meeste panelen vrij normaal, links achter waren twee panelen overgespoten.
Het interieur kon ook wel wat aandacht gebruiken, 50/50 van de bestuurder stoel:
Voor het eerst Bilt Hamber Auto Wheel gebruikt. Zoals de meeste BH producten erg effectief, aanrader wat mij betreft.
Een van de krassen before / after, cutting compound alleen was niet voldoende dus geschuurd met de nano, daarna weer afgeschaald. Ik kreeg hem net niet helemaal weg, een tweede wel:
En als laatste before en after:
Het begon met de vraag: zou je voor mij misschien een paar krassen weg kunnen halen? Bij inspectie bleek dat de hele auto onder de swirls zat en alleen die paar krassen weghalen zou een paar vreemde glimmende plekken op de lak geven. Dus toch een volledige correctie. Deels met de eigenaar gedaan, totaal 12u bezig geweest dus dat viel mee deze keer. En 1 laagje coating scheelt ook een hoop.
Eerst een paar plaatjes van het eindresultaat:
De auto zat dus lekker onder de swirls:
Lakdikte, deurstijl, meeste panelen vrij normaal, links achter waren twee panelen overgespoten.
Het interieur kon ook wel wat aandacht gebruiken, 50/50 van de bestuurder stoel:
Voor het eerst Bilt Hamber Auto Wheel gebruikt. Zoals de meeste BH producten erg effectief, aanrader wat mij betreft.
Een van de krassen before / after, cutting compound alleen was niet voldoende dus geschuurd met de nano, daarna weer afgeschaald. Ik kreeg hem net niet helemaal weg, een tweede wel:
En als laatste before en after:
Laatst bewerkt: