• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

27 september: Carclean viert 1 jarig bestaan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Fijne avond toegewenst en ben benieuwd naar de foto's.

Groetjes.
 
Peter Jansen zei:
Mag er eventueel nog een poetsfanaat meekomen ???

Groet, Peter
Geen idee, ben niet van de organisatie maar er vallen er genoeg uit lijkt me?
 
Wat een geweldige middag/avond mensen!!! Echt geweldig, ik heb pijn in mijn kaken van het lachen!
Leuke dingen weer meegenomen waaronder een HOUTEN kistjes, hé Cees! ;) Bedankt voor de schuurschijven!
 
Kan niet anders zeggen dat het weer een dolle boel was...:D :D :D

Dennis hou op he met dat houte kissie]d~^ ...hahahahaha

ps vergeet niet je tussen schijf he anders krijg je piggy tails op je lak8-())

ik wil iedereen bedanken voor deze gezellige avond;)
 
Komt goed, nicknameless zou voor me kijken of hij die kon bestellen! Ik zal vast een kaartje gereserveerd op die andere HOUTEN kist zetten :p
 
@Dibbuz: We verwachten morgen wel een review over het houten kistje van jou.

O, en volgende keer als je Adrie zijn kofferklep aanraakt kun je beter een paar van deze bestellen. Je krijgt ze in een mooi transparant zakje mee :D

@Cees: Nu begrijp ik waarom je het zo erg vind dat Big Daddy's de deuren heeft moeten sluiten :-"

Het was een geslaagde avond mensen!
 
Die heb ik! Misschien morgen review, beloof niks!
 
Was inderdaad een erg gezellige avond, shop talk en ook nog lekker gegeten. Cees heeft nog lekker Ninjutsu (zag en klonk in ieder geval indrukwekkend:-b )kunnen oefenen op Dennis. Deze was hier volgens mij wat minder blij mee, maar wie zou dat wel zijn als de Kervorkian death greep op je wordt uitgeprobeerd:-b :-b . Gelukkig maakte het houten doosje veel goed (toch vond ik het andere houten doosje mooier qua tekening, maar ach als je daar niet om geeft ;) ;) ). Anabasis bedankt voor het organiseren en op naar het volgende feest.

Gr. Bas
 
Tegen de verwachting in was ik toch nog enigzins op tijd in Cookers, en heb zo eens kennis kunnen maken met enige forumleden. Tim en Dana kende ik al. Veel :) gelachen, maar :( jammer van de mensen die niet konden.

Er :roll werd nog een Z3 gespot (in de goede kleur) maar die reed best hard, en ............... die schoot door dachten we :D maar was ze niet.
 
Allereerst, we vonden het een erg leuke avond en het initiatief vonden we bijzonder. We zijn er trots op om zo'n klantenkring te mogen hebben in deze korte tijd. :)^

Het eten was lekker en de toetjes van Cees ook :-b

Voor de mensen die niet op kwamen dagen, heb ik een kooptip:

Klik hier! En kom voortaan altijd tijdig opdagen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zo, wat een gezellige avond was dit zeg !!! Heb me regelmatig een breuk gelachen. Vooral Cees heeft me verbaasd. En dan vooral met zijn eetkunsten. Niet vaak gezien dat iemand een voorgerecht, 2 hoofdgerechten en 2 toetjes eet. En dan ook nog doodleuk beginnen over de Burgerking !!!

Aangezien de rest er niet over begint Cees, wil ik je er nog even op wijzen dat er nog een houten kistje staat bij Tim.

Ook hebben we allemaal flink lopen snuiven aan de flessen bij Tim. Hij wist dan ook precies de juiste geuren voor ons eruit te halen. Mits je hield van Terpentine en dergelijke.:-& :D

Voor de rest kan ik denk ik wel stellen dat iedereen zich vermaakt heeft !!

Ik zeg: volgend jaar: zelfde plaats; zelfde tijd !?!?

alleen jammer dat sommige niet komen opdagen....

Groet, Peter
 
Laatst bewerkt door een moderator:
CXpeu zei:
Er :roll werd nog een Z3 gespot (in de goede kleur) maar die reed best hard, en ............... die schoot door dachten we :D maar was ze niet.
neeej :confused:
Tim zei:
Voor de mensen die niet op kwamen dagen, heb ik een kooptip:

Klik hier! En kom voortaan altijd tijdig opdagen!
Maf dat je net een IPAQ noemt want heb de mijne vandaag verkocht via marktplaats (serieus!)
Reden: Een HTC Tytn II
En aangezien m'n agenda nogal een rommeltje was omdat ik die voor de belasting moest printen (urenverantwoording, verzin je er nog wel eens wat bij)... was ik net met een nieuwe agenda begonnen :confused:
Vind echt heel erg balen, en vergeet zulke dingen normaal echt nooit. Nogmaals sorry, ben blij dat jullie wel een leuke avond gehad hebben.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Leuk te zien dat het een gezellige avond is geworden! :cool:



Voor alle helderheid hier ook nog maar even: ik heb vanwege m'n gezondheid (gecombineerd met de lange afstand (>500km)) helaas verstek moeten laten gaan. Bij de organisatie en Tim heb ik dit uiteraard al van te voren bericht. :rules
 
Sven had zich idd netjes afgemeld. :cool: Dit heb ik die avond ook aan tafel vermeld.

Er waren echter vier mensen die zich niet afgemeld hadden. Soms kan je echt niets aan doen -ik was er bijna zelf niet bij- maar als je weet dat je op de lijst staat en niet kan komen, is het wel zo netjes om dit te melden.

@Sven: hopelijk kun je er bij een volgende meeting wel bij zijn ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.