• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

27 september: Carclean viert 1 jarig bestaan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
N.B.: Ik zie dat ik bij Benny, Arno en Reinder een "?" heb staan, alleen weet ik niet meer waarom...Reinder ken ik, maar Benny en Arno kan ik niet terugvinden in de ledenlijst :weetniet

Zouden jullie a.u.b. willen bevestigen dat jullie komen? Voor Benny en Arno graag ook even o.v.v. je forum-id.
 
Anabasis zei:
N.B.: Ik zie dat ik bij Benny, Arno en Reinder een "?" heb staan, alleen weet ik niet meer waarom...Reinder ken ik, maar Benny en Arno kan ik niet terugvinden in de ledenlijst :weetniet

Zouden jullie a.u.b. willen bevestigen dat jullie komen? Voor Benny en Arno graag ook even o.v.v. je forum-id.
Arno = CXpeu ;)
 
Ik ga er even over na denken.

Want om alleen voor een hapje eten 388 km (ca. 3 uur 48 min) te rijden.
Het is natuurlijk wel heel gezellig altijd.

Misschien kan ik bij een vriendin kan blijven pitte.
 
Voor mij is het ook jammer genoeg een hele afstand..
En ik ken niemand daar in de buurt om eventueel te blijven pitten..:sob:
Mss eens ooit iets organiseren met de mensen in onze buurt..

Ik hoop dat het in ieder geval super geslaagd gaat zijn..:)^
 
Alleen eten ??

Misschien een idee, om bij de carclean te verzamelen in de shop ???? Misschien wil iemand zijn collectie nog even uitbreiden ???

Groet, Peter
 
Dan ga ik waarschijnlijk deze meeting ook weer missen (ik krijg er een soort patent op), want 's avonds heb ik een andere afspraak staan. Veel plezier en eet smakelijk!:party:
 
:( ik moet met helaas afmelden voor het :party: feestje van Carclean...........:sob:
Dubbele evenement, op die datum heb ik een toerrit uitgezet en moet daar aanwezig zijn. niet bij stil gestaan dat het dezelfde datum was, en nu komt het dichterbij en kom je erachter.........
Ik weet het :klap ................ ik :schaam me diep.........

Voor volgend jaar een kalender voor alle activiteiten!
 
Helaas kan ik er niet bij zijn..... :(

Onze vrienden die wij geholpen hebben bij hun huwelijk ( fotografie, trouwauto, ceremonie meester, bitch vd dag etc etc. ) hebben die dag wat georganiseerd voor ons.....

Langs deze weg wil ik jullie ( degene die wel gaan ) een fijne en gezellige dag toewensen...
 
Reservering zal voor diner om 18u00 zijn.

Verzamelen bij Carclean rond 17u00.

Laatste update van de gastenlijst voor 27 september:

De gastenlijst:
1) Tim
2) Bert
3) Dana
4) Anabasis (Ruben) :-: cctalk
5+6) Dibbuz (Dennis) & Natascha
7+8) Peter Jansen & "poetsfanaat" :-: cctalk
9) Stimpy68 (Adrie)
X) DKBM (Martin) :-: cctalk
X) Patrick :-: cctalk
10) ladybug (Jacqueline) :-: cctalk
11) MrSandman (Jori) :-: cctalk?
X) sjoerdnijhuis :-: cctalk
X) Xizer (Benny) :-: cctalk
X) Sven S8 :-: cctalk
X) cxpeu (Arno) :-: cctalk
12) Reinder (aka Reinder) :-: cctalk
13) Cees (Goku3) :-: cctalk
14) Bas :-: cctalk

Graag hierbij ook het verzoek aan de deelnemers van de cctalk om z.s.m. in te loggen op Hyves!


Tot zaterdag!

Lijst bijgewerkt 27/09 16u30
 
Ik ben er helaas niet bij mannen. Ik zit zelf een beetje met de afstand en kan zowieso geen vrij krijgen van het werk de 27ste. Ik wens iedereen die wel gaat een fijne dag toe!!
 
Ik kan er zoals verwacht ook niet bij zijn het lukt me niet de afspraak te verzetten veel plezier idereen.
 
Verder komt iedereen?? :weetniet :schaam

Ben een tijdje niet aanwezig geweest... beetje druk afgelopen weken.... . :!
 
Zover bij mij bekend is, is de lijst van 21 september correct bijgewerkt tot nu toe.

Bij deze wil ik mij excuseren mocht ik morgen niet aanwezig zijn. Er zijn wat onvoorziene persoonlijke omstandigheden op mijn pad terecht gekomen.
Ik heb ladybug gevraagd om de honneurs morgen waar te nemen in mijn plaats zover dit nodig is.

Op dit moment heb ik er geen zicht op, maar ik hoop dat de omstandigheden morgen zo zijn, dat ik er wel bij ben.

In ieder geval wens ik iedereen een gezellig samenzijn toe.

Groet,
Ruben
 
Vervelend Ruben! Hoop dat je er morgen bij bent!
 
Yups ,Proficiat ,Proficat ,Proficiat...:)^

Het weer zit in ieder geval al mee vandaag..Op naar nog veel meer Verjaardagen..!
 
:schaam mensen.. ik kan vandaag niet eens..
Ik ben een verjaardag die ik vorig jaar ook al vergeten was... totaal vergeten tot ik er vanmorgen ineens weer aan dacht.
Dus excuses voor dit late afmelden maar ik kan het voor diegene ook niet maken dat ik nu weer niet kom.. :!

Veel plezier vandaag en ik wacht de evt. pics wel af.. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.