• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

4ever2fast4u !.

aron147 zei:
jou seat moet trouwens ook als de brandweer gaan!!

De eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik echter altijd de eeuwige tweede zal blijven. Het geweld van de Audi van Tim maakt de meeste aanspraak op de titel 4ever2fast4u.

Zo'n R 8 schijnt met 30 - 40 kilometer per uur al van de weg te zeilen ...:lol

haha.. ach.. als je het ECHT wilt.. kan die seat sneller gemaakt worden dan die audi (0-100 dan!)

of het heel blijft

wel weet ik dat deze evo nog lang niet klaar is.. mocht hij echt serieus in vermogen stijgen.. wil ik hem weleens naast die r8 zien

eigenlijk zijn alle 3 deze autos niet te vergelijken ook he:lol

Leonneke zei:
Hallo Forever To Fast For You ...................... Mooie forumnaam. Da's bijna een uitnodiging om binnenkort eens te kijken of je auto die naam ook eer aan doet.

Als je zin hebt, dan kunnen we binnenkort een stukje gaan gummen. Moet je daarna wel je forumnaam aanpassen :lol

Ik doe mee !

En die forumnaam aanpassen zal zeker nodig zijn dan ! :-d

Soepergrover zei:
Leuk jongens... Al een hele pagina lol maken over iemand's nickname in zijn eigen voorsteltopic :|~*

Daarom noemt men het ook een NICK name

nickname (the ~):

bijnaam (de ~ (m)), spotnaam (de ~ (m)), spottende naam (znw.), troetelnaam (de ~ (m)), scheldnaam (de ~ (m))

Als we dan toch op de belerende toer gaan ... :-b

Heren, heren,

ik moet zeggen idd 'n lekker onderonsje,
en dat alleen al over MIJN forumnaam :jippie !!!!!.

Jullie begrijpen dat de Range Rover die ik (nu) rijd nou niet echt 'n racebak is :-/ , maar meer 'n cruiser 8-) .
Want ondanks die 229 pk, dubbele kickdown en dubbele sportuitlaat :|~* moet ie toch zo maar ff 2000 kg meetorsen.

Nee 't is echt 'n auto boooooooordevol gadgets 8-()) die "by the way" wel fenomenaal relaxed rijdt (en klinkt) :-" .
Klein nadeeltje is en blijft, (en 't is hier al 's eerder aangehaald), het is nou ook weer niet de zuinigste auto om mee te rijden 8o .
En dus zeker niet om mee te racen 8-o .

Kortom als we (sterke) verhalen gaan vertellen over samenkomen voor een race met (geleende) auto's dan spreek IK in dit geval de hagelnieuwe BMW M5 aan van m'n buurman met z'n 507pk:bad :ja .
Al ben ik bang dat ik 'm in geen 507 jaar meekrijg........:-b

Grtz, 4ever.

de evo is 0-100 sneller als de nieuwe m5.. (NET AAN!!)

leoneke's seat zal niet heel veel trager zijn.. al weer ik echt niet wat het nu doet met 330 pk (en uiteraard een hele andere curve als origineel, wat zeker net zo belangrijk is als top vermogen)

en tim's r8 is ook sneller dan de m5

sterker verhalen? nee niet echt.. keiharde realiteit, met rijbelevingen waar je U tegen zegt.. met vermogens waar je respect voor moet hebben:ja

zo een rangerover is trouwens wel een kilometer vreter! en veel praktischer als bovenstaande wagens (al is die seat ook een super wagen!!)

aron147 zei:
de evo is 0-100 sneller als de nieuwe m5.. (NET AAN!!)

Hoi Aron ......... Die opgaven van 0 - 100 moet je allemaal met een hele grote korrel (of liever zak) zout nemen. Bovendien is van 0 - 100 echt een 'dingetje' om autobladen mee vol te schrijven. In de praktijk is van 0 - 100 weliswaar leuk, maar het is maar een heel klein gebiedje van een echte snelle auto. Het vele leukere gebied ligt zo zeg maar vanaf 80 km/u ..... Als je vanaf die snelheden, bijvoorbeeld, met een M5 mee kunt kachelen, dan doe je het vrij aardig. Of als je bijvoorbeeld lekker 160 aan het cruisen bent en je kunt dan nog eens lekker doorhalen dan begint de echte dikke fun pas. Zo'n M5 je bijvoorbeeld blijft gewoon doorknallen en jakkeren tot 250 of verder ( meestal 'grens' ). Voorwielaangedreven auto's ( zoals de Leon enz .. ) komen meestal niet onder de 6 seconden. Tenzij er een sperdif in huist .......... Hihihihi ...

Waarom denk je dat bij motoren er nog niet gesproken wordt over 0-100...is gewoon niet van toepassing. :-d
Het is zo leuk om 12000 toeren ter beschikking te hebben om door te blijven gaan :ja

DKBM zei:
De mijne haalt ook de 6 bij de 100 ...... maar dan wel het gemiddeld verbruik in liters :lol

Tjonge jonge, dan heb je vast ergens een lekkage. Niet normaal. Volgens mij past er niet eens 6 liter olie in een motorblok. Toch geen Castrol ?? 8o

Ben je de aftapschroef vergeten terug te zetten ? 8-o

Leonneke zei:
Funny ............. Dan zit ik al op 120 km/u .........

Blijft een beetje behelpen zo'n Japanner . :-b

Ik zit ook op 120 hoor rond de 6 seconden, dus dat behelpen valt wel mee ! ;-)

Ik ben altijd in voor een sprintje hoor ! :-d