• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

66 Manx - Volkswagen buggy

66 Manx

Detailing rookie
13 dec 2008
6
0
Mijn naam is Gert en ik rijd o.a. in deze Volkswagen Buggy

Dosjebroare27april2008001a.jpg
 
Dank je. Nee nog geen poets ervaring. Er gaat hier een wereld voor me open :ja
Ik heb ook nog een buggy met een metalflake gelcoat. (De kleur zit dus in het polyester) De body is 40 jaar oud, ziet er nog erg goed uit, maar ben nieuwsgierig welk product ik het best kan gebruiken. Er staat zoveel informatie hier, dat het nog een klus gaat worden om alles door te spitten. :schaam

Manxlogofront.jpg
Spiegel.jpg


En dan moet ik ook nog mijn nieuwe Cragar velgen onderhouden

BFGoodrichonCragarwheels008a.jpg


Vervelend zo'n hobby :party:
 
Welkom Gert! Die buggy's zijn geweldig! :party:
Ik heb ze altijd al stoer gevonden. Is vast gekomen doordat m'n moeder vroeg er een Kever had.
 
Wegens geldgebrek geen echt buggy gehad maar wel ooit een oude kever verbouwd tot buggy. Dak van de kever eraf gehaald, buizen geplooid en eraan gelast, deuren eraf gehaald, beetje special paint. Kortom allemaal amateuristisch maar wel veel plezier aan beleefd. Heb nog eens in de oude doos gezocht, ooit polaroid foto's van gemaakt (was toen erg modern :D ) maar helaas niet terug te vinden :sob: .
 
Aparte bolides! Welkom op het forum!