• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Aaargh! Hoe zit het nou met het polijsten van hoogglans interieurdelen?

Is het een skoda? Echt heel erg opletten. Ik ben door de enorm dunne pianolak van mijn octavia heengebrand in een seconde of 3-4. Vooral user error moet ik zeggen, maar daarna ervoor gekozen de omlijsting van de pook in vinyl te wrappen en nu ziet het er uberhaupt beter uit :joy:
 
  • Leuk
Reactions: Ric325i
Ik heb ook de rotary stand gebruikt op mijn pianolak interieurdelen maar dat blijft idd altijd risicovol tot op zekere hoogte.
Vaak polijst ik mijn auto ieder jaar wel maar bij de interieur delen doe ik dat alleen als de microkrasjes mij gaan storen.
Ergens zou ik die delen wel in een coating willen zetten maar dat is dan denk ik wel flink gehannes/priegelwerk ,ik wil de omliggende delen niet raken natuurlijk.
 
@Zoranurai - Ik neem aab dat je dan dus een rotary gebruikte? (Of geforceerde DA o.i.d)
Ja was de pxe80. Het probleem was dat ik er toen nog niet achter was hoe ik het middenpaneel eruit moest halen dus heb ik met moeite de rest af proberen te tapen wat geen succes was.
Pas toen ik ging wrappen kwam ik er achter hoe het los moest maarja toen was de schade helaas al gedaan.. als ik dat eerder had geweten was het niet gebeurd.
Afijn weer wat geleerd.