• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Aanbiedingen

Dat verschilt per product. Ik heb deze avond nieuwe aanbiedingen erin gezet. Meestal blijven ze een week of twee staan. Soms wat langer. :idee
 
Wil je dat niet weer doen Tim, iets 's avonds in de aanbieding doen waar ik er net overdag 4 van hebt besteld, daar wordt ik heel :sob: van. :roll
 
Vorige keer had hij net de Carclean pads binnen één dag nadat ik besteld had, dat doettie er gewoon om... :p
 
Van al die twee euro'tjes die ik her en der teveel betaal kan ik met mijn uitgavepatroon elke maand bij De Librije uit eten gaan. :D :D :D
 
Gelukkig voor je moet je meestal 3 maanden van te voren reserveren dus je kan er altijd rekening mee houden;)
 
Thera zei:
Van al die twee euro'tjes die ik her en der teveel betaal kan ik met mijn uitgavepatroon elke maand bij De Librije uit eten gaan. :D :D :D
Jij ook al? Tis dat ze een langere wachtlijst dan een maand hebben.

Ik had die vraag trouwens al eens gesteld.