• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Exclusieve forum aanbiedingen!

Praktisch wat betreft producten: korting op verbruiksartikelen zoals wheels cleaners, ontijzeraars, shampoo, foams zou ik wel op prijs stellen, want dat komt altijd wel op.
Stapelkorting is ook leuk, want ik bestel meestal meerdere producten.

Het idee van nieuwe producten spreek me ook wel aan, helemaal leuk als er dan 3 'setjes' worden verloot om te testen en te reviewed. Denk dat vooral het laatste leuk is, omdat het interactief en we iets terug zien van de forum-actie.
 
  • Leuk
Reactions: RoCo
-soort introductie korting op een merk wat nieuw in assortiment is
-forumlid per jaar keuze geven uit 1 merk waar ie dan korting op krijgt (dan kun je dus elk jaar wisselen van merk)
 
  • Leuk
Reactions: QuoreSportivo
In het verleden ook al mee mogen doen met mooie "groupbuy's" hoor.
Maar voor speciale forum acties ben ik altijd in!
 
Als het doel is om het forum meer onder de aandacht te brengen, gaat het natuurlijk niet werken om “langzittende forummers” korting te gaan geven. Volgens mij wil je dan juist de beginner naar het forum trekken.

Een optie kan zijn om met (tijdelijke) kortingscodes en limited producten te werken die op het forum staan.

Maar om eerlijk te zijn, een lastige vraag. Zelf ben ik ook paar weken/maandjes afwezig geweest. Enerzijds gezondheid en anderzijds doordat huis en voornamelijk tuin veel tijd vroegen. Overkomt vast meer mensen.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: JenteQ
Volgens mij hoef je ze bij CarClean weinig of niets uit te leggen over de beginselen van marketing.
Het forum zelf kan ook aandacht verdienen door het kenmerk dat loyaliteit wordt beloond.
Dat begint dan al bij de eerste aanmelding en het vooruitzicht dat betrokkenheid wordt gewaardeerd.
 
Misschien een soort van pre-pre order?
Dat je via een speciale link al eerder een pre-order kan reserveren.. voordat deze beschikbaar is voor het grote publiek.
En het hoeft niet altijd een korting te zijn in geld. Een stukje exclusiviteit is ook leuk.

- Limited edition sticker emmers
- Sample oplages

Beetje het zelfde zoals jullie al doen met geretourneerde producten / beschadigde producten.
 
Ik verwijs mensen die vragen hebben nog wel eens naar het forum, omdat dit vaak zoveel informatiever is dan bijvoorbeeld Facebook. Ik doe dat te pas en te onpas.
Verder had ik mij onlangs eens voorgenomen om mijn toekomstige reviews op de website van Carclean te voorzien van een link naar (indien aanwezig) een topic over dat product op het forum. Daar kan een koper zich dan verder informeren over een product. Linkje in mijn review plakken, zodat de aspirant koper er eenvoudig op kan klikken.
 
Helemaal eens wat Aficior zegt. Ik zie op Facebook vraag dezelfde vraag terugkomen. Terwijl hierop het forum alles netjes terug te lezen is.
Wellicht is het handiger als Beheerders van die Facebook pagina sneller linken naar soort gelijke discussies op het forum. Scheelt een hoop herhaling.

Misschien is het ook leuk als er een "review" clubje komt die producten reviewt en hun bevindingen hier delen op product niveau.
 
We dwalen wel iets af, maar het review-clubje is er voor nieuwe producten wel, maar voor bestaande is die enkel een keer geopperd en dat heeft (toen) wel een boost gegeven aan inhoudelijk betere reviews. Een link toevoegen naar het forum vind ik een goed idee, al is het wel wat tijdrovender om een passende post er bij te zoeken.

Heb ook wel eens gedacht aan een 'best buy guide' zoals op Tweakers. Die wordt ook gestaafd aan hun forum, maar sommige producten zijn zeer persoonlijk in keuze waardoor een gewogen gemiddelde wat lastiger is lijkt mij.

Toch zou het gecombineerd kunnen worden wanneer CC een actie op het forum voorlegt, waar wij onze stemmen op uit kunnen brengen. Deze kan dan met korting op de site komen als 'forum-topper' bijvoorbeeld.
 
  • Leuk
Reactions: AndyVR
Als we het over exclusieve forum aanbiedingen hebben: mijn TopCraft HD is overleden gisteren tijdens het wassen van de auto..... Nu overweeg ik dus een AVA Smart series P60 te kopen, maar.....

.....ik zou er kneiterhard van balen als er ná aanschaf ineens een korting zou komen -> kan ik iets verwachten op korte termijn?
.....gratis TIP aan de websitebouwers: deze P60 komt dus níét tevoorschijn als ik via de website naar 'apparaten' -> 'hogedrukreinigers en toebehoren' ga.

Gr Pieter
 
Als we het over exclusieve forum aanbiedingen hebben: mijn TopCraft HD is overleden gisteren tijdens het wassen van de auto..... Nu overweeg ik dus een AVA Smart series P60 te kopen, maar.....

.....ik zou er kneiterhard van balen als er ná aanschaf ineens een korting zou komen -> kan ik iets verwachten op korte termijn?
.....gratis TIP aan de websitebouwers: deze P60 komt dus níét tevoorschijn als ik via de website naar 'apparaten' -> 'hogedrukreinigers en toebehoren' ga.

Gr Pieter
@Dibbuz en @Tim , had jullie niet getagd in bovenstaande. De P60 komt niet voor in selectie.