• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Aankoop advies: assortiment uitbreiden.

Dax-Fan

Detailing rookie
26 aug 2011
15
0
Hey allemaal

Om mijn collectie nog wat uit te breiden had ik gedacht om in de toekomst leuke productjes te kopen.
Nu heb ik nog enkele producten van mijn pa hier thuis liggen en het zou zonde zijn om dingen dubbel te kopen.

Wat heb ik al?
Van mij:
- DAP900 starters .. (Green light, orange, white "pads"), ("Monello" mezzo, finale)
- Wool cutting pad
- Monello inizio forza
- Microfiber doekjes

Van mijn pa:
- Car shampoo
- Protection polish spray
- Wheel cleaner
- Turtle Wax: car wax
mbr8qt.webp

23kd76f.webp

Wat wil ik nog kopen?

1. 101424 Mothers Wax - California Gold Clay Bar Paint Saving System (kit) € 27,99
2. 100741 Monello - SmartPads CCS 5.5 inch Black Finishing Pad € 8,98
3. 100744 Monello - SmartPads CCS 5.5 inch Red Soft Wax/Sealant Pad € 8,98
4. 100728 Poorboys World - EXP Pure Sealant - 473ml € 18,99
5. 101684 CSF - Delirium Orange Drying Towel - 60x90cm € 9,90
6. 100217 Mothers Wax - California Gold Sealer & Glaze - Ultimate Wax System - Step 2 - 473ml € 13,49
7. 101133 Dodo Juice - Fantastic Fur - Microfibre Buffing Cloth € 6,99

Wat zouden jullie nog aanpassen, weglaten? Wat is er dubbel? Bv. De wax en de sealant hebben het zelfde doel?

Gr.

Je kan het zo gek maken als je zelf wilt. Heb je bijv. iets voor je banden en kunststof, je ramen. Handpads en extra doeken zijn altijg goed.

Maar in principe kan je het 5 stappenplan op je lak wel uitvoeren met de producten die je in gedachten hebt.

Ik mis nog microvezeldoeken in je collectie. Zelf heb ik goede ervaring met de Mega Deluxe Towel van Poorboys World. Zoals Tamer al noemt wat foampads voor het aanbrengen van glaze en wax. Ik weet niet of je gebruik maakt van twee emmers, anders zou een tweede emmer ook niet onhandig zijn.

IbizaSigno zei:
Ik mis nog microvezeldoeken in je collectie. Zelf heb ik goede ervaring met de Mega Deluxe Towel van Poorboys World. Zoals Tamer al noemt wat foampads voor het aanbrengen van glaze en wax. Ik weet niet of je gebruik maakt van twee emmers, anders zou een tweede emmer ook niet onhandig zijn.
Microfiber = microvezel?
;)