• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

aankoop extractor

J126R

Detailing addict
27 dec 2012
38
65
Hoi, ik ben van plan om een extractor aan te schaffen maar hoe reinigen jullie dan de zetels hiermee? Doen jullie iets in de extractor van reinigingsmiddel? Kan ik het bankstel hier ook mee doen en hoe juist? Alvast bedankt!

J126R;n398038 zei:
hoe reinigen jullie dan de zetels hiermee?

Je kan gewoon de zetels insprayen met "product" , dan met de extractor ( met gewoon water in ) proper zuigen en tenslotte kan je dit herhalen zonder vooraf je zetels in te spuiten maar met de waterfunctie op .
Tenslotte kan je na -tig keer enkel de zuigfunktie gebruiken om de zetels sneller droog te hebben...

Bij harde vervuiling kan het raadzaam zijn om de stof in te masseren( na het sprayen natuurlijk ) met een zachte borstel en dan pas met de extractor aan de slag te gaan.

Ik heb al enkele keren de extractor van merivawim gebruikt en heb daar telkens enkel "gewoon water" in gedaan . Bij erg oppervlakkige vervuiling zou ik een weinig detergent in het water doen , maar naspoelen zal toch beter zijn met alleen zuiver water denk ik.

Als je enkel een waterstofzuiger hebt dan kan je alles hetzelfde doen , alleen zal je dan zelf water moeten sprayen......

............doet me eraan denken dat ik binnenkort die extractor nog eens een keertje kan gebruiken....:-"