• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Aanpak Peugeot Partner

BMWlover

Detailing rookie
19 mei 2013
46
0
54
Hoi, Afgelopen vrijdag de Peugeot Partner van mijn werkgever aangepakt. Ben begonnen met foamen met foam van Autobrite in de verhouding 1:4. Dit ongeveer 10 minuten laten intrekken. Daarna afgespoten met hoge druk. APC van Meguiars gebruikt voor de tussen de achterdeuren, dakranden, goot boven voorruit e.d. Dit afgespoten en daarna auto gewassen met autoshampoo van de action. Auto gedroogd met Meguiars droogdoek. Testspot gedaan op motorkap en portieren, dit doordat er afdrukken zichtbaar waren van stickers van de landmacht op zowel motorkap als portieren. Vervolgens de oranje pad, daarna de gele pad en als laatste de zwarte pad gebruikt met finale van Monello. Begonnen met de laagste slijpgraad van Monello op oranje, iets zwaardere slijpgraad op geel en als laatste zoals eerder gezegd finale op zwart. Auto had vooral aan zijkanten krassen van struiken e.d. Gehele auto daarna gedaan met de welbekende collinite wax no.845. Ruiten van binnen gedaan met poorboys spray and wipe. Heb velgen schoongemaakt en banden gedaan met gummipflege van Nigrin. Alleen jammer dat velgen aangetast zijn door roest. Binnenzijde gestofzuigd. ' s Morgens om 10.00 uur begonnenen klaar met schoonmaken om 12.00 uur. Pauze gehad van 12.00 uur tot 12.30 uur. Daarna bezig geweest tot 18.00 uur met een onderbreking van een kwartier pauze. Vergeten te vermelden gekleid met Meguiars clay kit. Voor:
u5uvu6um.webp
arapygu7.webp
gabu8ahe.webp
anynutu6.webp
u8ypabyb.webp
ute8u4yg.webp
e7uperur.webp
aseteneg.webp
tenuve6u.webp
ra2yda5e.webp
ymabuty8.webp
2y5udebe.webp
8u9ysuga.webp
Na:
dypevehy.webp
nupe7ebe.webp
durysypa.webp
pe5yvy5y.webp
yse2ezuj.webp
ta8ypy2a.webp
e5agy6a2.webp
te9yru2e.webp
pugabutu.webp
7y4unage.webp
evu5u9es.webp
Het kunststof gedaan met auto oke wax die ik nog in huis had, is door het intrekken in het kunststof gaan vlekken. Volgende keer gebruik ik nanolex voor de kunststof delen. Dit was mijn eerste grote klus, kan naar mijn mening nog beter. Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

Ik zie liever een auto zonder stickers..... , doe die er nog ff af en de wagen ziet er tip-top uit ! :roll

Schrijf je reactie...